7 клас

Фізкультура

Виконувати вправи. Переглянути відео

Музичне мистецтво

Побужанська «Кольорова планета» – розучування І і ІІ муз.фрази

https://www.youtube.com/watch?v=Jnjc7Vf7mRg

Гендель сюїта «Музика для королівського феєрверку» – слухання.

Олейнікова «Жити, щоб веселіш» – спів під фонограму.

Дебюссі «Місячне сяйво» – слухання.

Татарченко «Гей, Ви, козаченьки» – спів під фонограму.

Фрагменти з м/ф «Пригоди капітана Врунгеля» – слухання.

https://www.youtube.com/watch?v=_pB9Qt4Mf1E&ab_channel=%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B5%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D1%8B

Олейнікова «Жити, щоб веселіш» – розучування І і ІІ муз.фрази.

Штокхаузен «Еектрона музика» – слухання.

Трудове навчання(хлопці)

Елементи ландшафтного дизайну. Робота над проектом.

Трудове навчання(дівчата)

7-А клас Завдання на 27.04 – 30.04

П’ятниця, 30.04

Українська література

Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Створення власної історії з головним героєм повісті Іваном Силою (письмово).

Завдання.  Скласти і записати власну  історію з головним героєм повісті Іваном Силою.

Біологія

Тема Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища

1. Опрацювати параграф 51
2. Переглянути відеоурок

3. За відеоуроком скласти опорний конспект

Англійська мова

Визначні місця Києва. Впр.3 с.158-160 (прочитати текст); впр.4 с.161 (письмово)

Трудове навчання(хлопці)

Елементи ландшафтного дизайну. Робота над проектом

Трудове навчання(дівчата)

Виконати 5 елементів з картинки “Прибирання”. Ознайомитися з “Послідовністю дій під час прибирання житла”. Фотографії відправити мені.

Четверг, 29.04

Геометрія

Повторити &4 п. 19 , 20. Розв`язати № 484, 516, 522.
Переглянути відео:

Історія

Завдання у гугл класі

Фізика

Тема: Механічна енергія. Види механічної енергії.

Хімія

Завдання у гугл класі

Географія

1. Опрацювати §58

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Основи здоров’я

Завдання у гугл класі

Середа, 28.04

Алгебра

Повторити & 2 п. 4-9. Розв`язати № 205, 210, 217, 309
Переглянути відео

Зарубіжна література

Контрольна  робота  №5  за  розділами  «Літературний  детектив»,  «Світова  новела»  (завдання  в  Гугл-класі).

Англійська мова

Визначні місця. впр.1,2 с.153-154 (усно); впр.3 с.154 (письмово); с.156(перекласти слова); впр.1 с.155-157 (прочитати тексти); впр.2 с.157 (письмово)

Інформатика

Завдання у гугл класі

Українська мова

Тема. Усний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.

Вівторок, 27.04

Фізика

Тема: Потужність. Розв’язування задач

Українська література

Тема. Морально – етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

Біологія

Тема Контрольна робота  з теми “Поведінка тварин”

Хімія

Завдання у гугл класі

Геометрія

Повторити &3 п. 17 , 18. Розв`язати № 458, 462, 464.
Переглянути відео:

7-Б клас Завдання на 27.04 – 30.04

П’ятниця, 30.04

Українська література

Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Створення власної історії з головним героєм повісті Іваном Силою (письмово).

Завдання.  Скласти і записати власну  історію з головним героєм повісті Іваном Силою.

Біологія

Тема Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища

1. Опрацювати параграф 51
2. Переглянути відеоурок

3. За відеоуроком скласти опорний конспект

Англійська мова

Визначні місця Києва. Впр.3 с.158-160 (прочитати текст); впр.4 с.161 (письмово)

Трудове навчання(хлопці)

Елементи ландшафтного дизайну. Робота над проектом

Трудове навчання(дівчата)

Четверг, 29.04

Фізика

Тема: Механічна енергія. Види механічної енергії.

Історія

Геометрія

Повторити &4 п. 19 , 20. Розв`язати № 484, 516, 522.
Переглянути відео:

Хімія

Образотворче мистецтво

Середа, 28.04

Англійська мова

Визначні місця. впр.1,2 с.153-154 (усно); впр.3 с.154 (письмово); с.156(перекласти слова); впр.1 с.155-157 (прочитати тексти); впр.2 с.157 (письмово)

Українська мова

Тема. Усний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.

Географія

1. Опрацювати §58

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Інформатика

Завдання у гугл класі

Алгебра

Повторити & 2 п. 4-9. Розв`язати № 205, 210, 217, 309
Переглянути відео

Зарубіжна література

Контрольна  робота  №5  за  розділами  «Літературний  детектив»,  «Світова  новела»  (завдання  в  Гугл-класі).

Вівторок, 27.04

Українська література

Тема. Морально – етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.

Біологія

Тема Контрольна робота  з теми “Поведінка тварин”

Хімія

Завдання у гугл класі

Геометрія

Повторити &3 п. 17 , 18. Розв`язати № 458, 462, 464.
Переглянути відео:

Фізика

Тема: Потужність. Розв’язування задач

Основи здоров’я

Завдання у гугл класі

7-А клас Завдання на 19.04 – 23.04

П’ятниця, 23.04

Українська література

Тема. Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.  Характеристика образу.

Завдання.1.Скласти інформаційне гроно на основі відео фрагменту 

2. Заповніть анкету літературного героя за посиланням. https://docs.google.com/document/d/1Ly9Ru6DZEDbPMmnSyREADx3VK7sww56m-y8Nsf7Scws/edit
або дати повну  характеристику образу.

Біологія

Тема Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення

1 Переглянути презентацію

2. Опрацювати § 50
3. Виконати тести на стор. 221(тестовий самоконтроль знань)
Шановні семикласники!!!!
Ми закінчили з вами вивчати тему ” Поведінка тварин”
Готуємося до к/р (§ 42 – 50)!!!!!

Англійська мова

Четверг, 22.04

Геометрія

Повторити & 3 п. 16. Розв`язати № 364 368, 380
Переглянути відео

Історія

Тема. Османська імперія

1. Опрацювати параграф 29.

2. Виконати тестові завдання:

Фізика

Хімія

Географія

1. Опрацювати §57

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Основи здоров’я

Середа, 21.04

Алгебра

Контрольна робота: “Розв`язування систем рівнянь з двома змінними”

Зарубіжна література

Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели.

Англійська мова

Відгук про фільм «Матриця». впр.1 с.152 (за зразком написати відгук про фільм, який вам подобається); підготуватися до контрольної роботи: повт.с.138-149.

Інформатика

Завдання у гугл ласі

Українська мова

Тема. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.

1.   Опрацювати   §  48
2.  Виконати завдання.

Вівторок, 20.04

Фізика

Українська література

Тема. Олександр Гаврош.  Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, що став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.

Завдання.

1.Опрацювати матеріал підручника на с. 236 – 237
2.Інтерв’ю О. Гавроша за посиланням. 

3.Чим цікавий твір? 

4. Записати 4 – 6 фактів з опрацьованого матеріалу.5. Завершити читання твору.

Біологія

Тема Практична робота № 7. Комунікація тварин.

1.  Виконати практичну роботу (дивимося відеоурок за посиланням

Практичну роботу виконуємо у робочих зошитах ( тема, мета, таблиця, висновок)

Хімія

Підготуватися до самостійної роботи по параграфам 17-24.

Геометрія

Повторити & 3 п. 13, 14, 15. Розв`язати №329, 330(1,2)
Переглянути відео

Понеділок, 19.04

Алгебра

Розв`язати № 1, 2, 3, 4, 9,10(ст. 216)

Історія

Тема. Практичне заняття.
Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій.

  1. Опрацювати параграф 28.
  2. Виконати завдання 1-3, 6.
    (Відповіді давайте розгорнуті, щоб був вищий бал).

Географія

1. Опрацювати §56 (с. 215-216)

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Зарубіжна література

Тема: РЮНОСКЕ АКУТАГАВА    «ПАВУТИНКА»

Українська мова

Тема. Орфографічний та пунктуаційний диктант із граматичним завданням.

– Дати заголовок. Вставити пропущені розділові знаки, записати слова, знявши риску.
– Виділити орфограми і пунктограми.
– Виписати і розібрати 2 прийменники та 2 сполучники.
Погожий вечір ще не погасив самородків золота  розкиданих над обрієм а вже небо розливалось як повінь заливало сизо/зеленавою водою луги і хмари гаснучи пливли тим безкраєм, як острови. Потім з/за лісу піднявся місяць на/отаві замерехтіли роси засвітились на червоному вбранні кінського щавлю. У плавнях затривожилась дика птиця і довго крякаючи не/могла заспокоїтись. Усе — і небо і перемелене на труху в глибоких коліях дороги сіно і вогкий гнилуватий повів ріки і тривожний крик птиці і не/висока росиста отава  сповіщало що літо вже здає ключі сумовитій осені.Розмірений перестук млина нагадав Дмитрові що/сь таке близьке від/чого защеміло і скоріше забилося серце. Не/мав часу розбиратися в плутанині спогадів бо вже чорнів дощаний млин…
Увага! Термін виконання 45 хв.

Образотворче мистецтво

Тема: Дизайн інтер’єру

Розписати писанку.

7-Б клас Завдання на 19.04 – 23.04

П’ятниця, 23.04

Українська література

Тема. Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.  Характеристика образу.

Завдання.
1.Скласти інформаційне гроно на основі відео фрагменту 

2. Заповніть анкету літературного героя за посиланням. https://docs.google.com/document/d/1Ly9Ru6DZEDbPMmnSyREADx3VK7sww56m-y8Nsf7Scws/edit
або дати повну  характеристику образу.

Біологія

Тема Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення

1 Переглянути презентацію

2. Опрацювати § 50
3. Виконати тести на стор. 221(тестовий самоконтроль знань)
Шановні семикласники!!!!
Ми закінчили з вами вивчати тему ” Поведінка тварин”
Готуємося до к/р (§ 42 – 50)!!!!!

Англійська мова

Четверг, 22.04

Фізика

Історія

Тема. Османська імперія

1. Опрацювати параграф 29.

2. Виконати тестові завдання:

Геометрія

Повторити & 3 п. 16. Розв`язати № 364 368, 380
Переглянути відео

Хімія

Образотворче мистецтво

Тема: Дизайн інтер’єру

Розписати писанку.

Середа, 21.04

Англійська мова

Відгук про фільм «Матриця». впр.1 с.152 (за зразком написати відгук про фільм, який вам подобається); підготуватися до контрольної роботи: повт.с.138-149.

Українська мова

Тема. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.

1.   Опрацювати   §  48
2.  Виконати завдання.

Географія

1. Опрацювати §57

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Інформатика

Завдання у гугл класі

Алгебра

Контрольна робота: “Розв`язування систем рівнянь з двома змінними”

Зарубіжна література

Тема: Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели.

Вівторок, 20.04

Українська література

Тема. Олександр Гаврош.  Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, що став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.

Завдання.

1.Опрацювати матеріал підручника на с. 236 – 237
2.Інтерв’ю О. Гавроша за посиланням. 

3.Чим цікавий твір? 

4. Записати 4 – 6 фактів з опрацьованого матеріалу.5. Завершити читання твору.

Біологія

Тема Практична робота № 7. Комунікація тварин.

1.  Виконати практичну роботу (дивимося відеоурок за посиланням

Практичну роботу виконуємо у робочих зошитах ( тема, мета, таблиця, висновок)

Хімія

Підготуватися до самостійної роботи по параграфам 17-24.

Геометрія

Повторити & 3 п. 13, 14, 15. Розв`язати №329, 330(1,2)
Переглянути відео

Фізика

Основи здоров’я

Опрацювати параграф 27, виконати письмово завдання 2,5,9 на сторінці 107

Понеділок, 19.04

Географія

1. Опрацювати §56 (с. 215-216)

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Алгебра

Розв`язати № 1, 2, 3, 4, 9,10(ст. 216)

Історія

Тема. Практичне заняття.
Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій.

  1. Опрацювати параграф 28.
  2. Виконати завдання 1-3, 6.
    (Відповіді давайте розгорнуті, щоб був вищий бал).

Зарубіжна література

РЮНОСКЕ АКУТАГАВА    «ПАВУТИНКА»

Українська мова

Тема. Орфографічний та пунктуаційний диктант із граматичним завданням.

– Дати заголовок. Вставити пропущені розділові знаки, записати слова, знявши риску.
– Виділити орфограми і пунктограми.
– Виписати і розібрати 2 прийменники та 2 сполучники.
Погожий вечір ще не погасив самородків золота  розкиданих над обрієм а вже небо розливалось як повінь заливало сизо/зеленавою водою луги і хмари гаснучи пливли тим безкраєм, як острови. Потім з/за лісу піднявся місяць на/отаві замерехтіли роси засвітились на червоному вбранні кінського щавлю. У плавнях затривожилась дика птиця і довго крякаючи не/могла заспокоїтись. Усе — і небо і перемелене на труху в глибоких коліях дороги сіно і вогкий гнилуватий повів ріки і тривожний крик птиці і не/висока росиста отава  сповіщало що літо вже здає ключі сумовитій осені.Розмірений перестук млина нагадав Дмитрові що/сь таке близьке від/чого защеміло і скоріше забилося серце. Не/мав часу розбиратися в плутанині спогадів бо вже чорнів дощаний млин…
Увага! Термін виконання 45 хв.

7-А клас Завдання на 12.04 – 16.04

П’ятниця, 16.04

Біологія

Тема Територіальна поведінка. Соціальна поведінка

  1. Переглянути відеоурок
  • Опрацювати параграф 47, 48
  • .Виконати тести

Українська література

Тема. Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово в поезії «Радість»

1.Переглянути відео. Олена Теліга. Біографія. Відеоурок з української літератури. Прості уроки з Наталією Борисенко та  опрацювати  мат. підручника на с229 – 2312. 2.Записати  факти із життя поета, які вас вразили.( 3  – 4 тези з відео та підручника)3.Прослухати вірш  за посиланням.

Англійська мова

В театрі та кінотеатрі. Впр.3,4 с149- 150( усно); впр.5 с.151 ( письмово 7-8 речень, користуючись питаннями )

Четверг, 15.04

Геометрія

Повторити п. 8, 11. Розв`язати № 161, 167, 253
Переглянути відео

Історія

Тема. Північно-Східна Русь.

1. Опрацювати параграф 27.

2. Виконати завдання:

1) Дати визначення: баскак, ярлик, віче, бояри, Судебник, посадник. (3 б.)

2) Пояснити дати: 1240 р., 1147 р., 1242 р., 1380 р., 1497 р., 1480 р. (2 б.)

3) Чому Новгород називали боярською республікою? (2 б.)

4) Скласти історичний портрет Івана ІІІ. (3 б.)

План

1) Які риси характеру притаманні?

2) Які елементи біографії відомі?

3) Які основні справи його життя?

4) За що людство пам’ятає цю людину?

5) Висловите особисте ставлення до цього історичного діяча.

Фізика

Тема: Підготовка до контрольної роботи . Розв’язування задач.

Завдання: Повторити  навчальний матеріал за параграфами 22-29  підручника. За презентацією розібрати і записати  у зошит розв’язки задач (слайду 6-7,14-15, 18-19, 29,30)https://drive.google.com/file/d/1HCBAEAG9BM8MkDm670SerGkgUSzd94iA/view?usp=sharing Письмово пояснити задачі із слайдів 9, 11 ,20

Хімія

Завдання у гугл класі

Географія

1. Опрацювати §56

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Основи здоров’я

Опрацювати параграф 26, виконати завдання 1,4 на сторінці 102

Середа, 14.04

Алгебра

Розв`язати № 1088, 1092, 1094

Зарубіжна література

Тема: Точка  зору  дорослого  і  дитини  в  новелі  Г. Уеллса  «Чарівна  крамниця»

1. Встановіть  послідовність  подій у творі.

А) Фокусник намагається накрити хлопця барабаном.

Б) Джип із батьком потрапляють у чарівну крамницю.

В) Батько зупиняє кеба.

Г) Омріяні подарунки.

Д) Відвідини виставки.

Е) Солдатики в руках Джипа оживають.

Є) Поява скляних кульок.

Англійська мова

Похід до театру «Глобус». с.149 ( перекласти ти вивчити слова); впр.1 с.148 (письмово відповісти на питання); впр.2 с.149 (доповнити речення словами з таблиці

Інформатика

Завдання у гугл класі

Українська мова

Тема. Портретний нарис у публіцистичному стилі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал на с 233 – 235
2. Виконати вправу  623

Вівторок, 13.04

Фізика

Тема: Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи.

Завдання: Повторити навчальний матеріал за параграфом 22-29підручника , узагальненою таблицею ст 195 підручника.

Переглянути  відео та записати у зошит розв’язки задач.

Виконати завдання https://drive.google.com/file/d/19IKn-JH-bKAmmV2R4i3z1iWEckmO7JK5/view?usp=sharing

Українська мова

Тема. Олег Ольжич – поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш…» (із циклу «Незнаному воякові»). Заклик іти за велінням свого серця, жити повнокровним життям у вірші «Господь багатий нас благословив»

Завдання

1.Перегляньте відеопро О.Ольжича. Режим доступу:

2. “Історична казка”: 37 років життя Олега Ольжича
3. Записати  факти із життя поета, які вас вразили.( 3  – 4 тези з кожного відео)

4. Виразне читання поезій.  Прослухати вірш «Господь багатий нас благословив» . Режим доступу:

5.Письмово с.228, 7 зав.
6.Випереджальне завдання. Олександр Гаврош.  «Неймовірні пригоди Івана Сили». Прочитати.

Біологія

Завдання у гугл класі

Хімія

Опрацювати параграф 24, виконати письмово вправу 13, на сторінці 134.

Геометрія

Повторити п. 9, 10. Розв`язати № 201, 203
Переглянути відео

Понеділок, 12.04

Алгебра

Опрацювати п. 29. Розв`язати № 1078, 1082, 1084
Переглянути відео

Українська мова

Тема. Види сполучників. Розрізнення сполучників й однозвучних слів.
1.Опрацювати §  46
2.Виконати завдання.

А) Запишіть речення, вкажіть службові частини мови.  З`ясуйте групу сполучників за значенням. Наприклад: чи..чи – сур., роз.,;   дарма що – під., доп.Під хатою дідусь сивенький сидить, а сонечко низенько уже спустилось над Дніпром. За сонцем хмаронька пливе, червоні поли розстилає і сонце спатоньки зове у синє море. Тече вода в синє море, та не витікає. Хочеться дивитись, як море заграє. Синє море завірюхою то стогне, то виє. І серцю сниться, ніби цим же шляхом Айвенго їхав на гучний турнір.
Б) Попереджувальний диктант. Позначте в словах орфограму “Написання сполучників разом і окремо”.  Розібрати 2 сполучники як частину мови.   Ми вірші пишемо про/те, як стати біля дум на варті. Ми вірші пишемо, про/те ми не завжди тих віршів варті. Як/би я була зіркою в небі, я б не знала ні туги, ні жалю. Як/би я тепер хотіла у мале човенце сісти і далеко на схід сонця золотим шляхом поплисти. Як/би не замазав лаком, брак залишиться браком. Товче воду, що/б збити масло.
В) Творча лабораторія.Придумайте й запишіть закінчення речення. Поясніть правопис сполучників й однозвучних із ними слів.Щоб лиха не знати, …Що б не робив, …Якби мені не хотілося, щоб…Усі діти зібралися у театр, проте

Зарубіжна література

Завдання у гугл класі

Історія

Тема. Держави Центральної та Східної Європи.

1). Опрацювати параграф 26.

2). Виконати тестові завдання: (9 балів)

Географія

1. Опрацювати §55

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

Образотворче мистецтво

Тема: Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища.

переглянути відео

Створити  макет парку “Сад моєї мрії”

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

7-Б клас Завдання на 12.04 – 16.04

П’ятниця, 16.04

Біологія

Тема Територіальна поведінка. Соціальна поведінка

  1. Переглянути відеоурок
  • Опрацювати параграф 47, 48
  • .Виконати тести

Українська література

Тема. Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам. Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово в поезії «Радість»

1.Переглянути відео. Олена Теліга. Біографія. Відеоурок з української літератури. Прості уроки з Наталією Борисенко та  опрацювати  мат. підручника на с229 – 2312. 2.Записати  факти із життя поета, які вас вразили.( 3  – 4 тези з відео та підручника)3.Прослухати вірш  за посиланням.

Англійська мова

В театрі та кінотеатрі. Впр.3,4 с149- 150( усно); впр.5 с.151 ( письмово 7-8 речень, користуючись питаннями )

Четверг, 15.04

Фізика

Тема: Підготовка до контрольної роботи . Розв’язування задач.

Завдання: Повторити  навчальний матеріал за параграфами 22-29  підручника. За презентацією розібрати і записати  у зошит розв’язки задач (слайду 6-7,14-15, 18-19, 29,30)https://drive.google.com/file/d/1HCBAEAG9BM8MkDm670SerGkgUSzd94iA/view?usp=sharing Письмово пояснити задачі із слайдів 9, 11 ,20

Історія

Тема. Північно-Східна Русь.

1. Опрацювати параграф 27.

2. Виконати завдання:

1) Дати визначення: баскак, ярлик, віче, бояри, Судебник, посадник. (3 б.)

2) Пояснити дати: 1240 р., 1147 р., 1242 р., 1380 р., 1497 р., 1480 р. (2 б.)

3) Чому Новгород називали боярською республікою? (2 б.)

4) Скласти історичний портрет Івана ІІІ. (3 б.)

План

1) Які риси характеру притаманні?

2) Які елементи біографії відомі?

3) Які основні справи його життя?

4) За що людство пам’ятає цю людину?

5) Висловите особисте ставлення до цього історичного діяча.

Геометрія

Повторити п. 8, 11. Розв`язати № 161, 167, 253
Переглянути відео

Хімія

Завдання у гугл класі

Образотворче мистецтво

Тема: Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища.

переглянути відео

Створити  макет парку “Сад моєї мрії”

Середа, 14.04

Англійська мова

Похід до театру «Глобус». с.149 ( перекласти ти вивчити слова); впр.1 с.148 (письмово відповісти на питання); впр.2 с.149 (доповнити речення словами з таблиці

Українська мова

Тема. Портретний нарис у публіцистичному стилі.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал на с 233 – 235
2. Виконати вправу  623

Географія

1. Опрацювати §56

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Інформатика

Завдання у гугл класі

Алгебра

Розв`язати № 1088, 1092, 1094

Зарубіжна література

Тема: Точка  зору  дорослого  і  дитини  в  новелі  Г. Уеллса  «Чарівна  крамниця»

1. Встановіть  послідовність  подій у творі.

А) Фокусник намагається накрити хлопця барабаном.

Б) Джип із батьком потрапляють у чарівну крамницю.

В) Батько зупиняє кеба.

Г) Омріяні подарунки.

Д) Відвідини виставки.

Е) Солдатики в руках Джипа оживають.

Є) Поява скляних кульок.

Вівторок, 13.04

Українська література

Тема. Олег Ольжич – поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш…» (із циклу «Незнаному воякові»). Заклик іти за велінням свого серця, жити повнокровним життям у вірші «Господь багатий нас благословив»

Завдання

1.Перегляньте відеопро О.Ольжича. Режим доступу:

2. “Історична казка”: 37 років життя Олега Ольжича
3. Записати  факти із життя поета, які вас вразили.( 3  – 4 тези з кожного відео)

4. Виразне читання поезій.  Прослухати вірш «Господь багатий нас благословив» . Режим доступу:

5.Письмово с.228, 7 зав.
6.Випереджальне завдання. Олександр Гаврош.  «Неймовірні пригоди Івана Сили». Прочитати.

Біологія

Завдання у гугл класі

Хімія

Опрацювати параграф 24, виконати письмово вправу 13, на сторінці 134.

Геометрія

Повторити п. 9, 10. Розв`язати № 201, 203
Переглянути відео

Фізика

Тема: Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи.

Завдання: Повторити навчальний матеріал за параграфом 22-29підручника , узагальненою таблицею ст 195 підручника.

Переглянути  відео та записати у зошит розв’язки задач.

Виконати завдання https://drive.google.com/file/d/19IKn-JH-bKAmmV2R4i3z1iWEckmO7JK5/view?usp=sharing

Основи здоров’я

Опрацювати параграф 26, виконати завдання 1,4 на сторінці 102.

Понеділок, 12.04

Географія

1. Опрацювати §55

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

Українська мова

Тема. Види сполучників. Розрізнення сполучників й однозвучних слів.
1.Опрацювати §  46
2.Виконати завдання.

А) Запишіть речення, вкажіть службові частини мови.  З`ясуйте групу сполучників за значенням. Наприклад: чи..чи – сур., роз.,;   дарма що – під., доп. Під хатою дідусь сивенький сидить, а сонечко низенько уже спустилось над Дніпром. За сонцем хмаронька пливе, червоні поли розстилає і сонце спатоньки зове у синє море. Тече вода в синє море, та не витікає. Хочеться дивитись, як море заграє. Синє море завірюхою то стогне, то виє. І серцю сниться, ніби цим же шляхом Айвенго їхав на гучний турнір.
Б) Попереджувальний диктант. Позначте в словах орфограму “Написання сполучників разом і окремо”.  Розібрати 2 сполучники як частину мови.   Ми вірші пишемо про/те, як стати біля дум на варті. Ми вірші пишемо, про/те ми не завжди тих віршів варті. Як/би я була зіркою в небі, я б не знала ні туги, ні жалю. Як/би я тепер хотіла у мале човенце сісти і далеко на схід сонця золотим шляхом поплисти. Як/би не замазав лаком, брак залишиться браком. Товче воду, що/б збити масло.
В) Творча лабораторія. Придумайте й запишіть закінчення речення. Поясніть правопис сполучників й однозвучних із ними слів.Щоб лиха не знати, …Що б не робив, …Якби мені не хотілося, щоб…Усі діти зібралися у театр, проте

Алгебра

Опрацювати п. 29. Розв`язати № 1078, 1082, 1084
Переглянути відео

Історія

Тема. Держави Центральної та Східної Європи.

1). Опрацювати параграф 26.

2). Виконати тестові завдання: (9 балів)

Зарубіжна література

Завдання у гугл класі

7-А клас Завдання на 05.04 – 09.04

П’ятниця, 09.04

Українська література

Контрольна робота. Василь Симоненко, Марина Павленко, Любов Пономаренко .

Біологія

Англійська мова

Трудове навчання

Четверг, 08.04

Геометрія

Повторити п.7. Розв`язати № 139, 140
Переглянути відео

Історія

Тема. Культура Галицько-Волинської держави.

1. Опрацювати параграф 20.

2. Скласти опорний конспект. (7б.)

3. Дати розгорнуту відповідь на запитання:

1) Де в Галицько-Волинській державі можна було здобути освіту? Яким чином? Опишіть своїми словами. (2б.)

2) Які жанри образотворчого мистецтва набули розвитку в Галицько-Волинській державі? Опишіть найвідоміші зразки пам’яток образотворчого мистецтва. (2б.)

Фізика

Тема: Судноплавство і повітроплавання

Завдання: Опрацювати  навчальний матеріал за параграфом 29 підручника з опорою на відео

У зошиті створити довідник із термінів, вивчити їх визначення.

Хімія

Опрацювати параграф 23, коротко законспектувати:
1. Поширеність Оксигену в неживій природі.
2. Біологічна роль Оксигену й кисню.
3. Застосування кисню.

Географія

1. Опрацювати §53, 54

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Основи здоров’я

Опрацювати параграф 25, виконати письмово завдання 1,2,3,6,7 на сторінці 99.

Середа, 07.04

Алгебра

Розв`язати № 1049(3-8), 1050(1,2)

Зарубіжна література

Завдання у гугл класі

Англійська мова

Найвідоміші фільми. Введення граматики: Reflexive Pronouns (Зворотні займенники). Опрацювати таблицю на с.146 та § 7, с. 199; впр.1 с.146-147 (письмово)

Інформатика

Завдання у гугл класі

Українська мова

Тема. Написання сполучників разом та окремо

Завдання.
1.Опрацювати §  47
2.Виконати завдання.   
А) Скласти схему – алгоритм до вивченого правила, проілюструвати власними прикладами.   
Б) Словниковий диктант. Записати і визначте розряд за будовою. З трьома сполучниками складіть речення. Розібрати їх як частину мови (с178)Дарма/що, хоча/б, отже/ж, отож/бо, ніби/то, або/що, тому/що, тільки/но, в/тім/то, в/тім, тако/ж, не/мов, з/того/часу/як, не/мовби/то, то/ж, перед/тим/як, що/б, як/що, через/те/що, тому/що, про/те, неначе/б/то, через/те/що.  
В) Попереджувальний диктант. Позначити  в словах орфограму. Морфологічний розбір речення (на вибір)
1. За/те кругом цвітуть, як льон, калюжки переливні (М.Рильський). 2. З вітрами шепчуться тополі про/те, що в радісній далі зерно нап’ється сонця в полі і соків щедрої землі (В.Сосюра). 3. Що/б улітку не вродило, зимою не зашкодить (Народна творчість). 4. Як/би лютий не злився, а березень не кривився, весною пахне (Народна творчість) 5. Згадався свіжий, про/те ніжний ранок (М.Рильський). 6. Хризантема тайну знає і під осінь зацвітає, що/б її красою ми милувались до зими (А Костецький)

Вівторок, 06.04

Фізика

Тема: Умови плавання тіл

Завдання: Опрацювати  навчальний матеріал за параграфом 28 підручника з опорою на відео

Відповісти на контрольні питання після параграфа.

Переглянути відео, на подвійному листку виконати лабораторну роботу

Українська література

Тема. Любов Пономаренко. «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо).

Завдання.

1.Вибрати уривок  з твору і визначити художні засоби (вказати сторінку підручника). 
2.Пригадайте, що називається художньою деталлю. Назвіть ху­дожні деталі в новелі, поміркуйте, що вони означають, на що вка­зують.
3.Т.л. Простір і час у художньому творі – це поняття, яке вказує на специфічність художнього зображення простору й часу реальної дійсності. У писемних жанрах відтворюється час реальної доби, але він теж переривчастий: між подіями може бути перерва, яку письменник, на­приклад, визначає одним реченням: «Минуло півстоліття». У різних часових вимірах «живуть» герої та оповідач, крім того, минуле ми сприймаємо крізь призму нашого сьогодення.

  • Які важливі події відбулися в житті міста і в душі оповідач­ки за 50 років?

4. Дати аргументовану відповідь на питання- Чи може бути злою людина, яка любить квіти?- Чому людина повинна прощати завжди, навіть своїх ворогів?

Біологія

Тема Вроджена і набута поведінка тварин.

1.Переглянути відеоурок за посиланням 

2  Опрацювати § 43                    
3. Заповнити ” Порівняльну таблицю …”
4  Виконати тест “Вроджена і набута поведінка тварин.”

Переглянути відео ( за бажанням)

Хімія

Опрацювати параграф 22, виконати письмово вправи 9,10 на сторінці 124.

Геометрія

Повторити п.4. Розв`язати № 96, 98
Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=TdZIPFdNjRY

Понеділок, 05.04

Алгебра

Опрацювати &28. Розв`язати № 1047, 1049(1,2)
Переглянути відео

Українська мова

Тема. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.

1.Опрацювати мат. на с.166, скласти опорний конспект.
2.Виконати вправу 473(1,2 завдання)
3. Подані пари речень поєднати в одне за допомогою сполучників, поданих у довідці (сполучники віділити). Записати, визначити вид речень за будовою. Виділити головні члени речення. 1 просте речення (на вибір) – синтаксичний розбір і характеристика.    1) Маріїнський палац розташований у мальовничому куточку Києва. Його оточує чудовий парк.2) Авторство Царського палацу приписують Растреллі. Проект споруди розробив архітектор Іван Мічурін. 3) Архітектура палацу вражає багатством орнаментів, картушів, ваз на балюстраді, сандриків вікон. Ще більшої виразності надає йому колірна композиція. 4) У ХVІІІ ст. палац складався з головного двоповерхового корпусу. Був прикрашений чудовим ліпленням. 5) Другий поверх, виконаний із дерева, призначався для житлових кімнат. Перший кам’яний поверх належав челяді. 6) У 80-х рр. ХХ ст. було проведено великі реставраційні роботи. У палаці проводяться урядові прийоми (За О. Ламоновою). Довідка: проте, бо, а, оскільки, і, хоча.

Зарубіжна література

Завдання у гугл класі

Історія

Тема. Галицько-Волинська держава за нащадків Данила Галицького.

1. Опрацювати параграф 19.

2. Скласти опорний конспект. (7б.)

3. Письмово виконати завдання:

1) Чи розсудливою була політика Лева Даниловича? Чому? (2б.)

2) Скласти хронологію правління князів Галицько-Волинської держави.

(Виписати дати правління і ім’я князя, починаючи з 1199 р.- це параграф 16). (2б.)

Географія

1. Опрацювати §51, 52

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Образотворче мистецтво

 намалювати підлітка, одягнутого у стильний одяг.

 Обов’язковим елементом є зачіска, що відповідає стилю одягу.

Пригадай як намалювати фігуру людини 

7-Б клас Завдання на 05.04 – 09.04

П’ятниця, 09.04

Українська література

Контрольна робота. Василь Симоненко, Марина Павленко, Любов Пономаренко .

Біологія

Англійська мова

Трудове навчання

Четверг, 08.04

Фізика

Тема: Судноплавство і повітроплавання

Завдання

Опрацювати  навчальний матеріал за параграфом 29 підручника з опорою на відео

У зошиті створити довідник із термінів, вивчити їх визначення.

Історія

Тема. Культура Галицько-Волинської держави.

1. Опрацювати параграф 20.

2. Скласти опорний конспект. (7б.)

3. Дати розгорнуту відповідь на запитання:

1) Де в Галицько-Волинській державі можна було здобути освіту? Яким чином? Опишіть своїми словами. (2б.)

2) Які жанри образотворчого мистецтва набули розвитку в Галицько-Волинській державі? Опишіть найвідоміші зразки пам’яток образотворчого мистецтва. (2б.)

Геометрія

Повторити п.7. Розв`язати № 139, 140
Переглянути відео

Хімія

Опрацювати параграф 23, коротко законспектувати:
1. Поширеність Оксигену в неживій природі.
2. Біологічна роль Оксигену й кисню.
3. Застосування кисню.

Образотворче мистецтво

намалювати підлітка, одягнутого у стильний одяг.

 Обов’язковим елементом є зачіска, що відповідає стилю одягу.

Пригадай як намалювати фігуру людини 

Середа, 07.04

Англійська мова

Найвідоміші фільми. Введення граматики: Reflexive Pronouns (Зворотні займенники). Опрацювати таблицю на с.146 та § 7, с. 199; впр.1 с.146-147 (письмово)

Українська мова

Тема. Написання сполучників разом та окремо

Завдання.
1.Опрацювати §  47
2.Виконати завдання.   
А) Скласти схему – алгоритм до вивченого правила, проілюструвати власними прикладами.   
Б) Словниковий диктант. Записати і визначте розряд за будовою. З трьома сполучниками складіть речення. Розібрати їх як частину мови (с178)Дарма/що, хоча/б, отже/ж, отож/бо, ніби/то, або/що, тому/що, тільки/но, в/тім/то, в/тім, тако/ж, не/мов, з/того/часу/як, не/мовби/то, то/ж, перед/тим/як, що/б, як/що, через/те/що, тому/що, про/те, неначе/б/то, через/те/що.  
В) Попереджувальний диктант. Позначити  в словах орфограму. Морфологічний розбір речення (на вибір)
1. За/те кругом цвітуть, як льон, калюжки переливні (М.Рильський). 2. З вітрами шепчуться тополі про/те, що в радісній далі зерно нап’ється сонця в полі і соків щедрої землі (В.Сосюра). 3. Що/б улітку не вродило, зимою не зашкодить (Народна творчість). 4. Як/би лютий не злився, а березень не кривився, весною пахне (Народна творчість) 5. Згадався свіжий, про/те ніжний ранок (М.Рильський). 6. Хризантема тайну знає і під осінь зацвітає, що/б її красою ми милувались до зими (А Костецький)

Географія

1. Опрацювати §53, 54

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Інформатика

Завдання у гугл класі

Алгебра

Розв`язати № 1049(3-8), 1050(1,2)

Зарубіжна література

Завдання у гугл класі

Вівторок, 06.04

Фізика

Тема: Умови плавання тіл

Завдання: Опрацювати  навчальний матеріал за параграфом 28 підручника з опорою на відео

Відповісти на контрольні питання після параграфа.

Переглянути відео, на подвійному листку виконати лабораторну роботу

Українська література

Тема. Любов Пономаренко. «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо).

Завдання.

1.Вибрати уривок  з твору і визначити художні засоби (вказати сторінку підручника). 
2.Пригадайте, що називається художньою деталлю. Назвіть ху­дожні деталі в новелі, поміркуйте, що вони означають, на що вка­зують.
3.Т.л. Простір і час у художньому творі – це поняття, яке вказує на специфічність художнього зображення простору й часу реальної дійсності. У писемних жанрах відтворюється час реальної доби, але він теж переривчастий: між подіями може бути перерва, яку письменник, на­приклад, визначає одним реченням: «Минуло півстоліття». У різних часових вимірах «живуть» герої та оповідач, крім того, минуле ми сприймаємо крізь призму нашого сьогодення.

  • Які важливі події відбулися в житті міста і в душі оповідач­ки за 50 років?

4. Дати аргументовану відповідь на питання- Чи може бути злою людина, яка любить квіти?- Чому людина повинна прощати завжди, навіть своїх ворогів?

Біологія

Тема Вроджена і набута поведінка тварин.

1.Переглянути відеоурок за посиланням 

2  Опрацювати § 43                    
3. Заповнити ” Порівняльну таблицю …”
4  Виконати тест “Вроджена і набута поведінка тварин.”

Переглянути відео ( за бажанням)

Хімія

Опрацювати параграф 22, виконати письмово вправи 9,10 на сторінці 124.

Геометрія

Повторити п.4. Розв`язати № 96, 98
Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=TdZIPFdNjRY

Основи здоров’я

Опрацювати параграф 25, виконати письмово завдання 1,2,3,6,7 на сторінці 99.

Понеділок, 05.04

Географія

1. Опрацювати §51, 52

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Українська мова

Тема. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.

1.Опрацювати мат. на с.166, скласти опорний конспект.
2.Виконати вправу 473(1,2 завдання)
3. Подані пари речень поєднати в одне за допомогою сполучників, поданих у довідці (сполучники віділити). Записати, визначити вид речень за будовою. Виділити головні члени речення. 1 просте речення (на вибір) – синтаксичний розбір і характеристика.    1) Маріїнський палац розташований у мальовничому куточку Києва. Його оточує чудовий парк.2) Авторство Царського палацу приписують Растреллі. Проект споруди розробив архітектор Іван Мічурін. 3) Архітектура палацу вражає багатством орнаментів, картушів, ваз на балюстраді, сандриків вікон. Ще більшої виразності надає йому колірна композиція. 4) У ХVІІІ ст. палац складався з головного двоповерхового корпусу. Був прикрашений чудовим ліпленням. 5) Другий поверх, виконаний із дерева, призначався для житлових кімнат. Перший кам’яний поверх належав челяді. 6) У 80-х рр. ХХ ст. було проведено великі реставраційні роботи. У палаці проводяться урядові прийоми (За О. Ламоновою). Довідка: проте, бо, а, оскільки, і, хоча.

Алгебра

Опрацювати &28. Розв`язати № 1047, 1049(1,2)
Переглянути відео

Історія

Тема. Галицько-Волинська держава за нащадків Данила Галицького.

1. Опрацювати параграф 19.

2. Скласти опорний конспект. (7б.)

3. Письмово виконати завдання:

1) Чи розсудливою була політика Лева Даниловича? Чому? (2б.)

2) Скласти хронологію правління князів Галицько-Волинської держави.

(Виписати дати правління і ім’я князя, починаючи з 1199 р.- це параграф 16). (2б.)

Зарубіжна література

Завдання у гугл класі

7-А клас Завдання на 29.03 – 02.04

П’ятниця, 02.04

Музичне мистецтво

Татарченко «Гей, Ви, козаченьки» – розучування І і ІІ муз.фрази.

Мінькова фрагменти з худ. Фільму «Незнайка з нашого двору» – слухання.

https://www.youtube.com/watch?v=5JuZJ6jJddU&ab_channel=%D0%97%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%BE

Українська література

Тема. Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.  ТЛ: новела.

  1. Опрацювати матеріал підручника с.215 – 221. Записати 2 – 3 тези
  2. Виконати письмово завдання 1, 2 на с. 220 (д.з).
  3. Скласти інформаційне гроно «Фрідріх».
  4. Дібрати цитатний матеріал

ставлення полонених до міста, його жителів; ставлення дорослих до полонених; ставлення дітей до полонених.

5. «Займи позицію»Фрідріх – жертва чи ворог? Чому?

Біологія

Тема: Поведінка тварин у природі та методи її вивчення

1.Перегляд відеоролику

2. Переглянути відеоурок за посиланням  (ОБОВЯЗКОВО!!!!) 

3. Опрацювати § 42
4 виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/7270854 (  зробити фото (ОБОВ’ЯЗКОВО!!!) результату вправи)

5. Виконати тест “Поведінка тварин” за бажанням можна переглянути відео:

6. Поведінка суспільних комах;

https://www.youtube.com/watch?v=7uAE0HBMTaA)

 +Турбота про потомство у земноводних;

 + Шлюбна поведінка птахів;

Територіальна поведінка тварин;
(https://www.youtube.com/watch?v=WP36uAafUaI.)

Англійська мова

Мої улюблені фільми. с.145(опрац.таблицю, вивч.слова); впр.4 с.145 (письм.за текстами та скл.3 подібні речення, використ. відносні займенники: who,where,which)

Трудове навчання

Виконати виділені червоним кольором елементи

Четверг, 01.04

Геометрія

Повторити п.3. Розв`язати № 61, 66, 74

Історія

Тема. Галицько-Волинська держава.

Фізика

Тема: Відштовхувальна сила. Закон Архімеда.
Завдання: Переглянути відео

Опрацювати параграф 27 підручника. За контрольними питаннями після параграфа скласти опорний конспект (відповідь на кожне питання).

Хімія

Самостійна робота розміщена в гугл класі

Географія

1. Опрацювати §50

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Основи здоров’я

Опрацювати параграф 23, виконати письмово завдання 1,2,3 на сторінці 92.

Середа, 31.03

Алгебра

Розв`язати № 1437, 1438(1, 3)

Зарубіжна література

Завдання у гугл класі

Англійська мова

Мої улюблені фільми.
с.142 (опрац.слова і вивч.); впр.1 с.142-144 (прочитати тексти); впр.1 с.142, впр.3 с.144(письмово)

Українська мова

Тема. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.

1.Опрацювати матеріал § 44

2. Вибірково-розподільний диктант   Записати прийменники у три колонки: а) разом; б) через дефіс; в) окремо. По/між, із/за, з/заду, на/в/круги, на/зустріч, з/по/серед, подібно/до, близько/від, на/чолі, із/за, по/серед, з/по/між, у/супереч, відповідно/до, за/винятком, з/під, по/близу, на/в/коло, за/для, із/над, на/перед, незалежно/від, з/поза, згідно/з.

3. Творча робота. З поданих слів утворіть словосполучення, використовуючи прийменники близько, в, для, до, за, край, коло, на, навкруги, навколо, поміж, серед. Поясніть, з якими відмінками вживаються ці прийменники.   Бігти, дерева; місце, сцена; туга, батьківщина; сісти, стіл; екскурсія, Одеса; приїхати, канікули; книга, ми; садок, хата; стояти, степ; іти, щастя.

Вівторок, 30.03

Фізика

Тема: Повторення вивченого
Завдання: За параграфом 25 підручника повторити поняття –
атмосферний тиск, одиниці вимірювання, співвідношення між мм рт ст та Па; правила переведеннч мм рт ст у Па і навпаки; як змінюється
атмосферний тиск із висотою підняття над поверхнею Землі.

2.За параграфом 23 ст. 157 повторити – гідравлічна машина (будова, принцип дії, формула).

3.За параграфом 26 підручника повторити – сполучені посудини, опрацювати пункт про манометри. Ознайомитись із презентацією.
https://drive.google.com/file/d/1addVraTMBeGgtsIPxAs92kf9pnDLQGwP/view

4.Розібрати розв’язки задач із прикріпленого документа, записати їх у зошит, зазначивши дату, класна робота, тему.
https://drive.google.com/file/d/1wAKrFvOzpo5pNEvqRZYB6ZogFaMuodnI/view

Українська література

Тема. Урок позакласного читання. С. Васильченко «Приблуда»    

1.Обмін враженнями від прочитаного твору.- Яке враження справило на вас оповідання С. Васильченка «Приблуда»? Відповідь на це питання спробуйте дати, використовуючи  прийом «Незакінчене речення»: «Читаючи оповідання я відчував…, думав…, мене схвилювало…, був вражений…».    
2.Створити за допомогою олівців кольорову гаму твору (згадайте настрій оповідання на початку, в середині, наприкінці). Поясніть, чому саме ці кольори ви вибрали?    
3.Написати твір-мініатюру «Яким я хочу бачити цей світ?»

Біологія

Контрольна робота з теми “Процеси життєдіяльності тварин”

Завдання у гугл класі

Хімія

Підготуватися до самостійної роботи. Опрацювати параграф 22, виконати письмово вправи 9, 10 на сторінці 124.

Геометрія

Повторити п.1, 2. Розв`язати № 35

Понеділок, 29.03

Алгебра

Розв`язати № 1036
Переглянути відео

Українська мова

Тема. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо, через дефіс. Опрацювати мат. на с.158 – 159Виконати вправи: 452, 453 (1,2)

Зарубіжна література

Завдання у гугл класі

Історія

Тема. Монгольська навала на Русь.

1. Опрацювати параграф 17.

2. Скласти опорний конспект.

3. Підготуватися до тестових завдань.

Географія

1. Опрацювати §49

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Образотворче мистецтво

опрацювати за підручником ст.176-185 , виконати начерки моделі
зачіски

7-Б клас Завдання на 29.03 – 02.04

П’ятниця, 02.04

Музичне мистецтво

Татарченко «Гей, Ви, козаченьки» – розучування І і ІІ муз.фрази.

Мінькова фрагменти з худ. Фільму «Незнайка з нашого двору» – слухання.

https://www.youtube.com/watch?v=5JuZJ6jJddU&ab_channel=%D0%97%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%BE

Українська література

Тема. Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.  ТЛ: новела.

  1. Опрацювати матеріал підручника с.215 – 221. Записати 2 – 3 тези
  2. Виконати письмово завдання 1, 2 на с. 220 (д.з).
  3. Скласти інформаційне гроно «Фрідріх».
  4. Дібрати цитатний матеріал

ставлення полонених до міста, його жителів; ставлення дорослих до полонених; ставлення дітей до полонених.

5. «Займи позицію»Фрідріх – жертва чи ворог? Чому?

Біологія

Тема: Поведінка тварин у природі та методи її вивчення

1.Перегляд відеоролику

2. Переглянути відеоурок за посиланням  (ОБОВЯЗКОВО!!!!) 

3. Опрацювати § 42
4 виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/7270854 (  зробити фото (ОБОВ’ЯЗКОВО!!!) результату вправи)

5. Виконати тест “Поведінка тварин” за бажанням можна переглянути відео:

6. Поведінка суспільних комах;

https://www.youtube.com/watch?v=7uAE0HBMTaA)

 +Турбота про потомство у земноводних;

 + Шлюбна поведінка птахів;

Територіальна поведінка тварин;
(https://www.youtube.com/watch?v=WP36uAafUaI.)

Англійська мова

Мої улюблені фільми. с.145(опрац.таблицю, вивч.слова); впр.4 с.145 (письм.за текстами та скл.3 подібні речення, використ. відносні займенники: who,where,which)

Трудове навчання

Виконати виділені червоним кольором елементи

Четверг, 01.04

Геометрія

Повторити п.3. Розв`язати № 61, 66, 74

Історія

Тема. Галицько-Волинська держава.

Фізика

Тема: Відштовхувальна сила. Закон Архімеда.
Завдання: Переглянути відео

Опрацювати параграф 27 підручника. За контрольними питаннями після параграфа скласти опорний конспект (відповідь на кожне питання).

Хімія

Самостійна робота розміщена в гугл класі

Образотворче мистецтво

опрацювати за підручником ст.176-185 , виконати начерки моделі
зачіски

Середа, 31.03

Англійська мова

Мої улюблені фільми.
с.142 (опрац.слова і вивч.); впр.1 с.142-144 (прочитати тексти); впр.1 с.142, впр.3 с.144(письмово)

Українська мова

Тема. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.

1.Опрацювати матеріал § 44

2. Вибірково-розподільний диктант   Записати прийменники у три колонки: а) разом; б) через дефіс; в) окремо. По/між, із/за, з/заду, на/в/круги, на/зустріч, з/по/серед, подібно/до, близько/від, на/чолі, із/за, по/серед, з/по/між, у/супереч, відповідно/до, за/винятком, з/під, по/близу, на/в/коло, за/для, із/над, на/перед, незалежно/від, з/поза, згідно/з.

3. Творча робота. З поданих слів утворіть словосполучення, використовуючи прийменники близько, в, для, до, за, край, коло, на, навкруги, навколо, поміж, серед. Поясніть, з якими відмінками вживаються ці прийменники.   Бігти, дерева; місце, сцена; туга, батьківщина; сісти, стіл; екскурсія, Одеса; приїхати, канікули; книга, ми; садок, хата; стояти, степ; іти, щастя.

Географія

1. Опрацювати §50

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Алгебра

Розв`язати № 1437, 1438(1, 3)

Зарубіжна література

завдання у гугл класі

Вівторок, 30.03

Українська література

Тема. Урок позакласного читання. С. Васильченко «Приблуда»     1.Обмін враженнями від прочитаного твору.- Яке враження справило на вас оповідання С. Васильченка «Приблуда»? Відповідь на це питання спробуйте дати, використовуючи  прийом «Незакінчене речення»: «Читаючи оповідання я відчував…, думав…, мене схвилювало…, був вражений…».    
2.Створити за допомогою олівців кольорову гаму твору (згадайте настрій оповідання на початку, в середині, наприкінці). Поясніть, чому саме ці кольори ви вибрали?     3.Написати твір-мініатюру «Яким я хочу бачити цей світ?»

Біологія

Контрольна робота з теми “Процеси життєдіяльності тварин”

Завдання у гугл класі

Хімія

Підготуватися до самостійної роботи. Опрацювати параграф 22, виконати письмово вправи 9, 10 на сторінці 124.

Геометрія

Повторити п.1, 2. Розв`язати № 35

Фізика

Тема: Атмосферний тиск
Завдання: Опрацювати навчальний матеріал за параграфом 25
підручника з опорою на відео

У зошит записати розв’язки задач із відео

Основи здоров’я

Опрацювати параграф 23, виконати письмово завдання 1,2,3 на сторінці 92.

Понеділок, 29.03

Географія

1. Опрацювати §49

2. Передивитися відеоурок за посиланням:

3. Виконати завдання (у гугл-класі)

Українська мова

Тема. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо, через дефіс. Опрацювати мат. на с.158 – 159Виконати вправи: 452, 453 (1,2)

Алгебра

Розв`язати № 1036
Переглянути відео

Історія

Тема. Монгольська навала на Русь.

1. Опрацювати параграф 17.

2. Скласти опорний конспект.

3. Підготуватися до тестових завдань.

Зарубіжна література