3 листопада в Кінецьпільській гімназії відбулось засідання педагогічної ради на тему: “Моделювання індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога”.
Мета: визначення та аналіз поняття «індивідуальної освітньої траєкторії» як засобу реалізації особистісного підходу до професійного саморозвитку педагога з метою підвищення кваліфікації; виявлення засобів, шляхів і цілей проектування та моделювання особистої освітньої траєкторії у контексті цілісної системи безперервної освіти з використанням інноваційних технологій.
Завдання:
- сформувати модель індивідуальної освітньої траєкторії педагога
- визначити основні вектори професійного розвитку педагогічного працівника
- показати засоби та шляхи проєктування особистої освітньої траєкторії розвитку
- визначити інструментарій планування та управління безперервною освітою та самоосвітою педагогічних працівників