8 клас

Понеділок

29.11.2021 р.

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Історія Завдання в гугл класі 9.00-
9.45
2Укр. мова Тема. Означено-особові та узагальнено-особові речення.
Завдання в гугл класі
9.55-
10.40
3Укр. літ. Тема.  Володимир Сосюра.
Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини («Любіть Україну!»)
1. Записати 5 – 6 цікавих фактів про життя поета.  Опрацювати матеріал підручника.
2.Вивчити вірш напам’ять
11.00-
11.45
4Географія Завдання в гугл класі 12.05-
12.50
5Біологія Тема Харчові  розлади. Профілактика захворювань травної системи
1. Переглянути відеоурок за посилання 
2. опрацювати параграф 12
3. Заповнити таблицю з використанням матеріалу підручника
4. Виконати тести
https://www.youtube.com/watch?v=ovV_FuyguH0 13.10-
13.55
6Інформатика Завдання в гугл класі 14.05-
14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Укр. мова Тема. Означено-особові та узагальнено-особові речення.
Завдання в гугл класі
9.00-
9.45
2ХіміяОпрацювати параграф 31, написати конспект, виконати письмово завдання 1,2,3,9 (контрольні питання) на сторінці 170.9.55-
10.40
3Історія Завдання в гугл класі 11.00-
11.45
4Укр. літ. Тема.  Володимир Сосюра.
Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини («Любіть Україну!»)
1. Записати 5 – 6 цікавих фактів про життя поета.  Опрацювати матеріал підручника.
2.Вивчити вірш напам’ять
12.05-
12.50
5Географія Завдання в гугл класі 13.10-
13.55
6Біологія Тема Харчові  розлади. Профілактика захворювань травної системи
1. Переглянути відеоурок за посилання 
2. опрацювати параграф 12
3. Заповнити таблицю з використанням матеріалу підручника
4. Виконати тести
https://www.youtube.com/watch?v=ovV_FuyguH0 14.05-
14.50

Вівторок

30.11.2021 р.

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Мистецтво Завдання в гугл класі 9.00-
9.45
2Геометрія Тема: Теорема Фалеса. Теорема про пропорційні відрізки
Опрацювати &11,
Розв`язати №375, 377, 380
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=9UoZr_-7tLk9.55-
10.40
3Історія Завдання в гугл класі 11.00-
11.45
4Англ. мова Урок говоріння. Вдосконалення навичок монологічного мовлення.
впр.8,9 с.96-97 (прочитати та дати відповіді);  впр.1,2 с.97 (письмово).
12.05-
12.50
5Біологія Тема  Дихальна система. Будова та функції органів дихання.
Опрацювати §13
 Записати конспект
https://drive.google.com/file/d/1Luk1T8OXSRFa5Omu0cKwQD-SJxOrhPyE/view?usp=drive_web&authuser=0 13.10-
13.55
6Зар. літ. Завдання в гугл класі 14.05-
14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
0Фізкультура8.05-
8.50
1Мистецтво Завдання в гугл класі 9.00-
9.45
2Біологія Тема  Дихальна система. Будова та функції органів дихання.
Опрацювати §13
 Записати конспект
https://drive.google.com/file/d/1Luk1T8OXSRFa5Omu0cKwQD-SJxOrhPyE/view?usp=drive_web&authuser=0 9.55-
10.40
3Зар. літ. Завдання в гугл класі 11.00-
11.45
4Історія Завдання в гугл класі 12.05-
12.50
5ГеометріяТема: Теорема Фалеса. Теорема про пропорційні відрізки
Опрацювати &11,
Розв`язати №375, 377, 380
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=9UoZr_-7tLk13.10-
13.55
6ІнформатикаЗавдання в гугл класі14.05-
14.50

Понеділок

22.11.2021 рік

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1ІсторіяЗавдання в гугл класі9.00-
9.45
2Укр. мова Тема. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок.
Скласти план.
Докладний письмовий переказ написати у зошиті
Текст в гугл класі
9.55-
10.40
3Укр. літ. Тема.  Позакласне читання. І.Сенченко «Діамантовий берег».
1.Прочитати твір.
2.Скласти план до твору
3.Підготуватися до к.р.
11.00-
11.45
4Географія 1. Опрацювати §19
2. Переглянути відеоурок та виконати завдання (у гугл-класі)
12.05-
12.50
5Біологія Тема Травлення в кишківнику
1. Переглянути відеоурок за посиланням
2. Опрацювати параграф 10
3 Виконати завдання “Будова і функції кишківника” 
Zoom-конференція/
https://www.youtube.com/watch?v=vy4CXtqBNLA

https://drive.google.com/open?id=1XdIZ0KPbDcOV4gKaNpQZtOQi-r7_K2Tj&authuser=0
13.10-
13.55
6ІнформатикаЗавдання в гугл класі14.05-
14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Укр. мова Тема. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) з використанням прикладок.
Скласти план.
Докладний письмовий переказ написати у зошиті
Текст в гугл класі
9.00-
9.45
2ХіміяОпрацювати параграф 28,
виконати письмово завдання для засвоєння матеріалів 2 на сторінці 154.
9.55-
10.40
3ІсторіяЗавдання в гугл класі11.00-
11.45
4Укр. літ. Тема.  Позакласне читання. І.Сенченко «Діамантовий берег».
1.Прочитати твір.
2.Скласти план до твору
3.Підготуватися до к.р.
12.05-
12.50
5Географія 1. Опрацювати §19
2. Переглянути відеоурок та виконати завдання (у гугл-класі)
13.10-
13.55
6Біологія Тема Травлення в кишківнику
1. Переглянути відеоурок за посиланням
2. Опрацювати параграф 10
3 Виконати завдання “Будова і функції кишківника” 
Zoom-конференція/
https://www.youtube.com/watch?v=vy4CXtqBNLA

https://drive.google.com/open?id=1XdIZ0KPbDcOV4gKaNpQZtOQi-r7_K2Tj&authuser=0
14.05-
14.50

Вівторок

23.11.2021 рік

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Мистецтво 1. Опрацювати с. 59-63 підручника
2. Переглянути відео за посиланням:
Творче завдання: Знайти та прослухати сучасні твори із використанням  музичних інструментів готичної доби.
https://www.youtube.com/watch?v=sVowGE8upLs9.00-
9.45
2ГеометріяРозв`язати № 1-8
завдання в гугл класі
Zoom-конференція 9.55-
10.40
3ІсторіяЗавдання в гугл класі11.00-
11.45
4Англ. мова Тема. Ти щасливий  у школі? Урок читання.
впр.2 с.92-93 (прочитати);
впр.6, с.95 (письмово)
12.05-
12.50
5Біологія Тема Регуляція процесів травлення в організмі людини
1. Опрацювати параграф 11
2. Переглянути відео
3. Озвучити його (запис на диктофон; запис скинути мені в особисті)
Zoom-конференція/
https://www.youtube.com/watch?v=pgM1NY2qLBY&t=122s
13.10-
13.55
6Зар. літ.Завдання в гугл класі14.05-
14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
0Фізкультура8.05-
8.50
1Мистецтво 1. Опрацювати с. 59-63 підручника
2. Переглянути відео за посиланням:
Творче завдання: Знайти та прослухати сучасні твори із використанням  музичних інструментів готичної доби.
https://www.youtube.com/watch?v=sVowGE8upLs 9.00-
9.45
2Біологія Тема Регуляція процесів травлення в організмі людини
1. Опрацювати параграф 11
2. Переглянути відео
3. Озвучити його (запис на диктофон; запис скинути мені в особисті)
Zoom-конференція/
https://www.youtube.com/watch?v=pgM1NY2qLBY&t=122s
9.55-
10.40
3Зар. літ.Завдання в гугл класі11.00-
11.45
4ІсторіяЗавдання в гугл класі12.05-
12.50
5ГеометріяРозв`язати № 1-8
завдання в гугл класі
Zoom-конференція 13.10-
13.55
6ІнформатикаЗавдання в гугл класі14.05-
14.50

Середа

24.11.2021 рік

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1ХіміяОпрацювати параграф 30,
написати конспект, виконати письмово вправу 5 “завдання для засвоєння матеріалу” на сторінці 163.
9.00-
9.45
2АлгебраТема: Функція y=k/x її властивості та графік
Опрацювати &10,
Розв`язати №320, 322, 324
Zoom-конференція 9.55-
10.40
3Фізкультура11.00-
11.45
4Фізика Розв’язок задач
1.  Поясніть такі задачі: 
1. Чому поблизу фонтана в парку влітку відчувається прохолода? (3 б)
2. Чому будинок вигідніше опалювати, використовуючи природній
газ, вугілля або рідке паливо, ніж дерево і солому? (3 б)
3. У стародавньому Єгипті в спеку воду наливали в пористі глечики.
Поруч з глечиком завжди стояв раб, який віялом створював вітер і вода в
глечику була завжди прохолодною. Чому? (4 б) 
           Переслати фото відповідей у гугл класі.
2. Пригадайте формули, за якими визначають кількість теплоти при таких теплових процесах: нагрівання і охолодження; пароутворення та конденсації; плавлення і кристалізація; згоряння палива (готуємось до самостійної роботи з розв’язування кількісних задач).
3. Розберіть та запишіть у зошит розв’язки  задач із відео
https://www.youtube.com/watch?v=UYb39BzNI-M 12.05-
12.50
5Укр. мова Тема.  Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка.
Односкладне речення як частина скл. речення.
1. Опрацювати § 16,17
2. Робота з таблицею  Типи односкладних речень
Завдання в гугл класі
13.10-
13.55
6ІнформатикаЗавдання в гугл класі14.05-
14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Фізика Розв’язок задач
1.  Поясніть такі задачі: 
1. Чому поблизу фонтана в парку влітку відчувається прохолода? (3 б)
2. Чому будинок вигідніше опалювати, використовуючи природній
газ, вугілля або рідке паливо, ніж дерево і солому? (3 б)
3. У стародавньому Єгипті в спеку воду наливали в пористі глечики.
Поруч з глечиком завжди стояв раб, який віялом створював вітер і вода в
глечику була завжди прохолодною. Чому? (4 б) 
           Переслати фото відповідей у гугл класі.
2. Пригадайте формули, за якими визначають кількість теплоти при таких теплових процесах: нагрівання і охолодження; пароутворення та конденсації; плавлення і кристалізація; згоряння палива (готуємось до самостійної роботи з розв’язування кількісних задач).
3. Розберіть та запишіть у зошит розв’язки  задач із відео
https://www.youtube.com/watch?v=UYb39BzNI-M 9.00-
9.45
2Фізкультура9.55-
10.40
3ІнформатикаЗавдання в гугл класі11.00-
11.45
4ХіміяОпрацювати параграф 30,
написати конспект,
виконати письмово вправу 5 “завдання для засвоєння матеріалу” на сторінці 163.
12.05-
12.50
5АлгебраТема: Функція y=k/x її властивості та графік
Опрацювати &10,
Розв`язати №320, 322, 324
Zoom-конференція 13.10-
13.55
6Укр. мова Тема.  Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка.
Односкладне речення як частина скл. речення.
1. Опрацювати § 16,17
2. Робота з таблицею  Типи односкладних речень
Завдання в гугл класі
14.05-
14.50

Четвер

25.11.2021 рік

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1ІсторіяЗавдання в гугл класі9.00-
9.45
2Осн. здор.Опрацювати параграф 11,
виконати письмово завдання 1,5 та виконати письмово “моделюй-набувай життєвих навичок ” на сторінці 57.
9.55-
10.40
3Англ. моваТема. Моє навчання в школі. Контроль говоріння.
Підготувати усний твір з теми.
11.00-
11.45
4ГеометріяКонтрольна робота “Трапеція.
Вписані та описані чотрикутники” в гугл класі
12.05-
12.50
5Труд. навч. Завдання в гугл класі 13.10-
13.55
6Фізкультура14.05-
14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Осн. здор. Опрацювати параграф 11,
виконати письмово завдання 1,5 та виконати письмово “моделюй-набувай життєвих навичок ” на сторінці 57.
9.00-
9.45
2Англ. мова Завдання в гугл класі 9.55-
10.40
3Геометрія Контрольна робота “Трапеція.
Вписані та описані чотрикутники” в гугл класі
11.00-
11.45
4Укр. літ. Тема. Контрольна робота. Т. Шевченко і Леся Українка (літературний диктант і розгорнуті відповіді на запитання).
Завдання в гугл класі
12.05-
12.50
5Труд. навч. Декоративний велосипед своїми руками https://www.youtube.com/watch?v=tZy592Kc0jw13.10-
13.55
6Фізкультура14.05-
14.50

П’ятниця

26.11.2021 рік

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
0Фізкультура8.05-
8.50
1Зар. літ.Завдання в гугл класі9.00-
9.45
2АлгебраТема: Функція y=k/x її властивості та графік
Розв`язати №326, 330, 331(1,3)
9.55-
10.40
3Укр. літ. Тема. Контрольна робота. Т. Шевченко і Леся Українка (літературний диктант і розгорнуті відповіді на запитання).
Завдання в гугл класі
11.00-
11.45
4Географія 1. Опрацювати §20
2. Переглянути відеоурок (у гугл-класі)
3. Виконати практичну роботу №5  (с. 101-102 підручника). Роботу виконуємо у робочому зошиті.
Zoom-конференція 12.05-
12.50
5ХіміяОпрацювати параграф 31, написати конспект, виконати письмово завдання 1,2,3,9 (контрольні запиьання) на сторінці 170.13.10-
13.55
6ФізикаТема. Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна.
Опрацювати параграф 16 з опорою на відео
Завдання в гугл класі
https://www.youtube.com/watch?v=zxv9vds6w1M 14.05-
14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1АлгебраТема: Функція y=k/x її властивості та графік
Розв`язати №326, 330, 331(1,3)
Zoom-конференція 9.00-
9.45
2Історія Завдання в гугл класі 9.55-
10.40
3Зар. літ. Завдання в гугл класі 11.00-
11.45
4Фізика Тема. Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна.
Опрацювати параграф 16 з опорою на відео
Завдання в гугл класі
https://www.youtube.com/watch?v=zxv9vds6w1M 12.05-
12.50
5Географія 1. Опрацювати §20
2. Переглянути відеоурок (у гугл-класі)
3. Виконати практичну роботу №5  (с. 101-102 підручника). Роботу виконуємо у робочому зошиті.
Zoom-конференція 13.10-
13.55
6Англ. мова Завдання в гугл класі 14.05-
14.50

Понеділок

08.11.2021 рік

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Історія Тема. Козацько-селянські повстання 20-30-х XVII ст.
1. Опрацювати параграф 11.
2. Скласти опорний конспект. (8б.)
3. Дати розгорнуту відповідь на запитання: Чому козакам не вдалося досягнути бажаного? (3б.)
9.00-
9.45
2Укр. мова Тема. Обставина. Порівняльний зворот.
Завдання в гугл класі
9.55-
10.40
3Укр. літ. Тема. Л.Українка. Життя поетеси,
її мужність і силу духу.
Потужне ліричне начало,
романтичність, волелюбність,
оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви.
Тема гармонії єднання людини з природою в поезії «Давня весна».
1.Опрацювати матеріал підручника на с. 79 – 84
2.Письмова відповідь на питання 3,5 (с83), 2, 3 (с 84)
11.00-
11.45
4Географія 1. Опрацювати §16
2. Переглянути відеоурок
(у гугл-класі)
3. Виконати практичне завдання
на с. 81 підручника (за текстом
параграфа та картою
геоморфологічної будови
в атласі охарактеризуйте
типи та форми рельєфу
України. Результати роботи
подайте у вигляді таблиці).
12.05-
12.50
5Біологія Тема : Їжа та її компоненти.
Склад харчових продуктів.
Значення компонентів харчових продуктів
1. Переглянути відеоурок за посиланням
2. Опрацювати § 6
3. Заповнити таблицю “Складові компоненти їжі”
Творче завдання в гугл класі
https://www.youtube.com/watch?v=0jk6xblCRso 13.10-
13.55
6Інформатика14.05-
14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Укр. мова Тема. Обставина. Порівняльний зворот.
Завдання в гугл класі
9.00-
9.45
2ХіміяЗавдання в гугл класі9.55-
10.40
3Історія Тема. Козацько-селянські повстання 20-30-х XVII ст.
1. Опрацювати параграф 11.
2. Скласти опорний конспект. (8б.)
3. Дати розгорнуту відповідь на запитання: Чому козакам не вдалося досягнути бажаного? (3б.)
11.00-11.45
4Укр. літ. Тема. Л.Українка. Життя поетеси,
її мужність і силу духу.
Потужне ліричне начало,
романтичність, волелюбність,
оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви.
Тема гармонії єднання людини з природою в поезії «Давня весна».
1.Опрацювати матеріал підручника на с. 79 – 84
2.Письмова відповідь на питання 3,5 (с83), 2, 3 (с 84)
12.05-12.50
5Географія 1. Опрацювати §16
2. Переглянути відеоурок
(у гугл-класі)
3. Виконати практичне завдання
на с. 81 підручника (за текстом
параграфа та картою
геоморфологічної будови
в атласі охарактеризуйте
типи та форми рельєфу
України. Результати роботи
подайте у вигляді таблиці).
13.10-13.55
6Біологія Тема : Їжа та її компоненти.
Склад харчових продуктів.
Значення компонентів харчових продуктів
1. Переглянути відеоурок за посиланням
2. Опрацювати § 6
3. Заповнити таблицю “Складові компоненти їжі”
Творче завдання в гугл класі
https://www.youtube.com/watch?v=0jk6xblCRso 14.05-14.50

Вівторок

09.11.2021 рік

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Мистецтво 1. Опрацювати с. 51-55 підручника
2. Творче завдання: Створити ескіз герба своєї школи
9.00-
9.45
2ГеометріяТема: Центральні та вписані кути
Опрацювати &9, переглянути відео
Розв`язати № 283, 284, 285, 288
Zoom-конференція/
https://www.youtube.com/watch?v=Zy3huVjou74
9.55-
10.40
3Історія Тема. Практична робота. Опис на основі джерел військового мистецтва, традиції та побуту козацтва.
1. Опрацювати історичні джерела на с. 79-81.
2. Усно виконати завдання до них.
3. Знайти додаткову інформацію про традиції козаків і коротко записати їх.
11.00-11.45
4Англ. мова Шкільне життя. Ти хороша команда? Урок мовлення та письма.
с.74 (вивчити слова); впр.1(а, в),с.79(усно); впр.2(а),с.79(письмово); впр.3,с.80(письмово)
12.05-12.50
5Біологія Тема Харчові та енергетичні проблеми людини.
1. Опрацювати параграф 7
2. Виконати тести
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeMn6nelD_m_i9K6bfiKn0aIbNnZ9EzcfJZhT9Ftri-X1MuWg/viewform?authuser=0 13.10-13.55
6Зар. літ. Тема. Публій Вергілій Марон «Енеїда»
1. Прочитайте  коротку  довідку  про  життя  і  творчість  Вергілія  (стор. 96 – 98)  та  випишіть  5  фактів  з  життя  письменника.
2. Запишіть  з  довідки  назви  трьох  головних  творів  Вергілія  та  коротку  інформацію  про  кожен  з  них.
3.Прочитайте  уривки  з  поеми  Вергілія  «Енеїда»  (стор. 98 – 103)  та  наведіть приклади художніх засобів, які використовує  поет для опису щита.
14.05-14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
0Фізкультура8.05-
8.50
1Мистецтво 1. Опрацювати с. 51-55 підручника
2. Творче завдання: Створити ескіз герба своєї школи
9.00-
9.45
2Біологія Тема Харчові та енергетичні проблеми людини.
1. Опрацювати параграф 7
2. Виконати тести
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeMn6nelD_m_i9K6bfiKn0aIbNnZ9EzcfJZhT9Ftri-X1MuWg/viewform?authuser=0 9.55-
10.40
3Зар. літ. Тема. Публій Вергілій Марон «Енеїда»
1. Прочитайте  коротку  довідку  про  життя  і  творчість  Вергілія  (стор. 96 – 98)  та  випишіть  5  фактів  з  життя  письменника.
2. Запишіть  з  довідки  назви  трьох  головних  творів  Вергілія  та  коротку  інформацію  про  кожен  з  них.
3.Прочитайте  уривки  з  поеми  Вергілія  «Енеїда»  (стор. 98 – 103)  та  наведіть приклади художніх засобів, які використовує  поет для опису щита.
11.00-11.45
4Історія Тема. Практична робота. Опис на основі джерел військового мистецтва, традиції та побуту козацтва.
1. Опрацювати історичні джерела на с. 79-81.
2. Усно виконати завдання до них.
3. Знайти додаткову інформацію про традиції козаків і коротко записати їх.
12.05-12.50
5Геометрія Тема: Центральні та вписані кути
Опрацювати &9, переглянути відео
Розв`язати № 283, 284, 285, 288
Zoom-конференція/
https://www.youtube.com/watch?v=Zy3huVjou74
13.10-13.55
6Інформатика14.05-14.50

Середа

10.11.2021 рік

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1ХіміяЗавдання в гугл класіZoom-конференція9.00-
9.45
2АлгебраТема: Раціональні рівняння
Опрацювати &7, переглянути відео
Розв`язати №207(1-10)
Zoom-конференція /
https://www.youtube.com/watch?v=xAoK183hEaM
9.55-
10.40
3Фізкультура11.00-11.45
4ФізикаТема. Пароутворення та конденсація.
1.Опрацювати параграфи 13, 14 підручника з опорою на приєднане відео.
2. Скласти опорний конспект за параграфами та відео про особливості теплових процесів, давши відповіді на питання (завдання в гугл класі)
https://youtu.be/twVPVDjelS012.05-12.50
5Укр. мова Тема.Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Просте речення. Двоскладне речення».
Повторити  матеріал §3 – 14, підготуватися до кон. роботи.
Zoom-конференція 13.10-13.55
6Інформатика14.05-14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Фізика Тема. Пароутворення та конденсація.
1.Опрацювати параграфи 13, 14 підручника з опорою на приєднане відео.
2. Скласти опорний конспект за параграфами та відео про особливості теплових процесів, давши відповіді на питання (завдання в гугл класі)
https://youtu.be/twVPVDjelS09.00-
9.45
2Фізкультура9.55-
10.40
3Інформатика11.00-
11.45
4Хімія Завдання в гугл класі Zoom-конференція 12.05-
12.50
5Алгебра Тема: Раціональні рівняння
Опрацювати &7, переглянути відео
Розв`язати №207(1-10)
Zoom-конференція /
https://www.youtube.com/watch?v=xAoK183hEaM
13.10-
13.55
6Укр. мова Тема.Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Просте речення. Двоскладне речення». Повторити  матеріал §3 – 14, підготуватися до кон. роботи. Zoom-конференція 14.05-
14.50

Четвер

11.11.2021 рік

8-А клас

ПредметЗміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Історія Тема. Узагальнюючий урок з теми “Становлення козацтва”.
1. Повторити параграфи 8-11.
2. Виконати завдання 2-3 на ст. 82-83.
9.00-
9.45
2Осн. здор.Завдання в гугл класі Zoom-конференція 9.55-
10.40
3Англ. мова Наші вчителі. Урок читання.
Впр.2,3 (а, в) с.81(прочитати тексти);
впр.4,5 с.83-84 (письмово)
11.00-11.45
4ГеометріяТема: Центральні та вписані кути
Розв`язати № 292, 294, 295
Zoom-конференція 12.05-12.50
5Труд. навч. Декоративний велосипед своїми руками. https://www.youtube.com/watch?v=tZy592Kc0jw13.10-13.55
6Фізкультура14.05-14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Осн. здор.Завдання в гугл класі Zoom-конференція 9.00-
9.45
2Англ. мова Наші вчителі. Урок читання.
Впр.2,3 (а, в) с.81(прочитати тексти);
впр.4,5 с.83-84 (письмово)
9.55-
10.40
3ГеометріяТема: Центральні та вписані кути
Розв`язати № 292, 294, 295
Zoom-конференція 11.00-11.45
4Укр. літ. Тема. «Хотіла б я піснею стати…» – зразок ліричної мініатюри, романтичний спосіб вираження мрій та сподівань ліричної  героїні.
1.Вивчити поезію напам’ять.
2.Заповнити паспорт твору (завдання в гугл класі)
12.05-12.50
5Труд. навч. Декоративний велосипед своїми руками. https://www.youtube.com/watch?v=tZy592Kc0jw 13.10-13.55
6Фізкультура14.05-14.50

П’ятниця

12.11.2021 рік

8-А клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
0Фізкультура8.05-
8.50
1Зар. літ. Тема. Поема Вергілія “Енеїда”. Образ Енея та його значення в композиції твору. 9.00-
9.45
2АлгебраРозв`язати №209, 214 Zoom-конференція 9.55-
10.40
3Укр. літ. Тема. «Хотіла б я піснею стати…» – зразок ліричної мініатюри, романтичний спосіб вираження мрій та сподівань ліричної  героїні.
1.Вивчити поезію напам’ять.
2.Заповнити паспорт твору (завдання в гугл класі)
11.00-11.45
4Географія Опрацювати §17 (прочитати,
усно відповісти на питання
після параграфу, знати умовні
позначення паливних
корисних копалин).
12.05-12.50
5Хімія Завдання в гугл класі Zoom-конференція 13.10-13.55
6Фізика Розв’язок задач
1.Повторити параграфи 12, 13, 14.
2. Розібрати та записати розв’язки задач із приєднаного документа у зошит.
3.Поміркувати над поясненням задач із приєднаного документа. У зошит не записувати.
4.Пройти тестування за гугл формою.
https://docs.google.com/document/d/1e1kDflY14AIXwvz7v5WDmFb1iWHWU40A/edit?usp=sharing&ouid=103221439199473969310&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/19xjh56trOrdjqad6CrvpgsHkWszY33Xw/edit?usp=sharing&ouid=103221439199473969310&rtpof=true&sd=true

https://forms.gle/1q8paAen1hak6Xk69
14.05-14.50

8-Б клас

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Алгебра Розв`язати №209, 214 Zoom-конференція 9.00-
9.45
2Історія Тема. Узагальнюючий урок з теми “Становлення козацтва”.
1. Повторити параграфи 8-11.
2. Виконати завдання 2-3 на ст. 82-83.
9.55-
10.40
3Зар. літ. Тема. Поема Вергілія “Енеїда”. Образ Енея та його значення в композиції твору. 11.00-11.45
4Фізика Розв’язок задач
1.Повторити параграфи 12, 13, 14.
2. Розібрати та записати розв’язки задач із приєднаного документа у зошит.
3.Поміркувати над поясненням задач із приєднаного документа. У зошит не записувати.
4.Пройти тестування за гугл формою.
https://docs.google.com/document/d/1e1kDflY14AIXwvz7v5WDmFb1iWHWU40A/edit?usp=sharing&ouid=103221439199473969310&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/19xjh56trOrdjqad6CrvpgsHkWszY33Xw/edit?usp=sharing&ouid=103221439199473969310&rtpof=true&sd=true

https://forms.gle/1q8paAen1hak6Xk69
12.05-12.50
5Географія Опрацювати §17 (прочитати, усно
відповісти на питання після
параграфу, знати умовні
позначення паливних
корисних копалин).
13.10-13.55
6Англ. мова14.05-14.50

Завдання на 05.11.2021 р.

Зарубіжна література 8-А, 8-Б класи

Тема. Есхіл  «Прометей  закутий»

  1. Прочитайте  за  підручником  відомості  про  Есхіла  (стор. 84 – 85)  та   виберіть  і  запишіть  у  зошит   5  основних  фактів    з  життя  письменника. 
  2. Прочитайте  за  підручником  уривки  трагедії  «Прометей  закутий»  (стор. 85 – 93)  та  запишіть  анкету  твору. 

3. Творче  завдання  (за  бажанням):  порівняйте  міф  про  Прометея  і  трагедію  Есхіла  «Прометей  закутий».  Визначте,  чим  схожі  та  чим  відрізняються  ці  твори  і  укладіть  порівняльну  таблицю.

Алгебра 8 А кл, 8 Б кл

Розв`язати №177(5,6), 178

Укр. літ 8 – А клас

Тема. Урок виразного читання. Читання напам’ять творів Тараса Шевченка

Вивчити напам’ять поезію Шевченка (не з підручника)

Фізика 8-А, 8-Б клас

Тема. Розв’язування задач.

  1. Перевір себе. Виконай вправи “Кристалізація”, “Зміна агрегатного стану”.

https://learningapps.org/9224037

https://learningapps.org/15367015

2. Вчимося розв’язувати задачі.
Всі задачі з цієї теми діляться на 3 групи (розберемо їх за навчальним відео)

– перша група, задачі на застосування однієї формули для визначення кількості теплоти під час проходження одного теплового процесу (розібрати розв’язок задачі 1 із впр 12, записати його в зошит);
–  друга група, задачі на обчислення кількості теплоти, коли з речовиною відбувається кілька теплових процесів (розібрати розв’язок задачі 3 із впр 12, записати його в зошит);;
– третя група, задачі на тепловий баланс, коли беруть участь у теплообміні декілька тіл  (розібрати розв’язок задачі 4 впр 12 із відео, записати його в зошит).

Навчальна інформація у гугл класі

ГЕОГРАФІЯ 8-А, 8-Б класи

1. Опрацювати §14

2. Переглянути відеоурок та виконати завдання (у гугл-класі)

Завдання на 04.11.2021 р.

Англійська мова 8-А клас

Тема. Шкільне життя. Урок письма.

Впр.6 с.71-72 (прочитати); впр.8, с.73(письмово); впр.4 с.70-71 ( написати відповіді на 8 питань)

Геометрія 8 А кл, 8 Б кл

Самостійна робота в гугл класі

Укр. літ 8 – Б клас

Урок виразного читання. Читання напам’ять творів Тараса Шевченка

Вивчити напам’ять одну поезію Шевченка (не з підручника)

Трудове навчання 8-А клас

Тема. Декоративний велосипед своїми руками.

Завдання на 03.11.2021 р.

Фізика 8-А, 8-Б клас

Тема. Плавлення і кристалізація

  1. Опрацювати параграфи 11,12 підручника з опорою на відео.

2. За параграфом 11 скласти опорний конспект. Запишіть особливості процесів плавлення,  кристалізації,  відповівши на такі питання:
– після якого теплового процесу відбувається плавлення? після якого теплового процесу відбувається кристалізація?
–  що відбувається із температурою речовини під час плавлення, під час  кристалізації;
– речовина в процесі плавлення, кристалізації набуває енергії, чи віддає?
– як змінюється внутрішня енергія речовини в процесі плавлення, кристалізації?

Виписати формули із параграфа 12.

3. Пояснити задачі-питання:

– Якщо морозного дня стає тепліше, бути снігопаду.

– Чому навесні, коли тане сніг і лід,  біля річки  холодніше, ніж в іншій місцині.

 – Чому в мороз у лісі чути тріск? ( Фото пояснень задач-питань перешліть у гугл класі).

Навчальна інформація у гул класі

Алгебра 8-А, 8-Б класи

Опрацювати п.6, переглянути відео

Розв`язати №176

Українська мова  8 – А, 8 – Б класи

Тема. Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури  в художньому стилі.

1.Опрацювати матеріал на с.205 – 207

2. Виконати вправи: 423(1,2,3 зав.), 424

Увага! Пересилаємо вправу 423. 424 – буду перевіряти, коли будемо навчатися.

Завдання на 02.11.2021 р.

МИСТЕЦТВО 8-А, 8-Б класи

1. Опрацювати с. 46-51 підручника

2. Переглянути відео за посиланням: https://youtu.be/uA31Qz09a8U

3. Творче завдання: переглянути історичний фільм із замковими декораціями.

Геометрія 8-А кл, 8-Б кл

Розв`язати № 246, 250, 259

Історія 8-А, 8-Б класи

Тема. Українські козаки. Виникнення Запорозької Січі.

1. Опрацювати параграф 8.

2. Скласти опорний конспект.

3. Усно відповідати на запитання в кінці параграфа.

Біологія 8-А, 8-Б класи

Тема Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини- основна властивість живого

1. Переглянути відеоурок  за посиланням   

2. Скласти короткий конспект у вигляді схеми 

3. Опрацювати § 5

Англійська мова 8-А клас

Твоя школа добре обладнана? Урок читання «Школи у Британії».

С.68 (написати переклад слів); впр.1(в) с.68-69 (прочитати текст); впр.1(а), с.68 (письмово T or F ); впр.2. с.70 (письмово доповнити речення)

Зарубіжна література 8-А, 8-Б класи

Давньогрецький театр,  його характерні особливості  та   роль в античному суспільстві.

  1. Прочитайте  за  підручником  стор. 83-84.
  2. Випишіть  в  зошит   поняття:

Театр –

Комедія –

Трагедія –

Драма –

  • Визначте  основні  складові  театру (будова  театру)  та  запишіть  їх  значення.
  • Порівняйте  давньогрецький  і  сучасний  театри,  заповнивши  таблицю.
Давньогрецький театр Сучасний театр
Актори
Хор
Декорації
Настрої
Будівля
  •  Вправа  «Займи  позицію»  (високий  рівень).  Запишіть  в  таблицю  свої  думки  та  аргументуйте  їх.
Так Проблема Ні
Чи потрібен театр в нашому житті?

Завдання на 01.11.2021 р.

Історія 8-А, 8-Б класи

Тема. Виникнення українського козацтва.
1. Опрацювати параграф 9.
2. Скласти опорний конспект.
3. Переглянути відео.

Українська мова  8-А, 8-Б класи

Тема.  Другорядні члени речення.

Завдання.

Опрацювати п.10,11.

Виконати вправи 102(1,2,3), 105.

Українська література 8-А, 8-Б класи

Тема.  Т. Г. Шевченко «Мені однаково, чи буду»

Завдання.

Опрацювати матеріал на с.83 – 84.

Виразне читання поезії «Мені однаково, чи буду»

Дати відповідь на питання. Перегляньте в інтернеті 3 частину фільму Ю.Макарова «Мій Шевченко» і написати коротку розповідь про найцікавіші моменти.

ГЕОГРАФІЯ 8-А, 8-Б класи

1. Переглянути відеоурок за посиланням:

2. Опрацювати §13

3. Виконати завдання у гугл класі

Біологія 8-А, 8-Б класи

Тема Контрольна робота (завдання у гугл класі)

Завдання на 23 жовтня 2021 р.

МИСТЕЦТВО

8-А, 8-Б класи

1. Опрацювати с. 37-45 підручника

2. Переглянути презентацію (у гугл-класі)

3. З кольорового паперу, пластиліну, різнофактурних матеріалів створити мозаїку (квіти, птахи тощо) у візантійському стилі для оформлення інтер’єру.