7 клас

Понеділок

29.11.2021 р.

Предмет Зміст роботи Синхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1ГеометріяТема: Ознаки рівнобедреного трикутника
Опрацювати &10. Розв`язати № 232, 233, 234
Zoom-конференція 9.00-
9.45
2Зар. літ. Завдання в гугл класі 9.55-
10.40
3Англ. мова Завдання в гугл класі Zoom-конференція 11.00-
11.45
4ІсторіяЗавдання в гугл класі12.05-
12.50
5Укр. моваПередивитись відео за покликанням
опрацювати параграф 24, виконати вправу 247.
https://www.youtube.com/watch?v=vqD4REpdyZM13.10-
13.55
6Укр. літМихайло Стельмах «Гуси-лебеді летять».
1 . Знайти образи – символи в тексті .
2 . Проаналізувати мову твору , виписати приказки, прислів”я, фразеологізми.
Дати відповідь на запитання: у яких творах описуються гуси-лебеді ?
Zoom-конференція 14.05-
14.50

Вівторок

30.11.2021 р.

Предмет Зміст роботи Синхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Англ. мова Завдання в гугл класі 9.00-
9.45
2ХіміяОпрацювати параграф 11, виконати письмово завдання 12, на сторінці 63.9.55-
10.40
3Географія Завдання в гугл класі 11.00-
11.45
4Біологія Тема Різноманітність риб
1.Переглянути відеоурок 
2 Опрацювати параграф 17
3. Порівняти Кісткові та Хрящові риби  (Спільне та відмінне ; письмово)
4 Виконати тести (9б) + 3б(письмове завдання) 
https://www.youtube.com/watch?v=vi2d3kHdE0A 12.05-
12.50
5Укр. моваПереглянути відео за покликанням
Опрацювати параграф 25, виконати вправи 255, 256.
https://www.youtube.com/watch?v=0x_u5zHptlA13.10-
13.55
6Труд. навч. Практична робота: «Підставка під чашку з фетру». https://www.youtube.com/watch?v=eJGXjX7wniU14.05-
14.50
7Фізкультура14.55-
15.40

Понеділок

22.11.2021 рік

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1ГеометріяСамостійна робота з теми “Рівнобедрений трикутник. Ознаки рівності трикутників” в гугл класі9.00-
9.45
2Зар. літ. Завдання в гугл класі 9.55-
10.40
3Англ. мова Завдання в гугл класі 11.00-
11.45
4ІсторіяЗавдання в гугл класі12.05-
12.50
5Укр. мова Завдання в гугл класі 13.10-
13.55
6Укр. літ. Завдання в гугл класі 14.05-
14.50

Вівторок

23.11.2021 рік

Предмет Зміст роботи Синхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Англ. мова Завдання в гугл класі 9.00-
9.45
2ХіміяОпрацювати параграф 9,10, виконати письмово вправи 16,17 на сторінці 59.9.55-
10.40
3Географія 1. Повторити вивчене з теми «Африка» (§12 – 20)
2. Виконати тестові завдання (у додатку)
11.00-
11.45
4Біологія Тема Паразитичні та кровосисні членистоногі
1. Переглянути відеоурок за посиланням
2. Опрацювати параграф 15
3. Запишіть види паразитів розділивши їх по класах ; правила як вберегтися від кліща
4. Виконати тести
5. Повторіть параграф 5 – 15
https://www.youtube.com/watch?v=aqrUPY_vmbU

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdEjO7TrwmBpQ932pCz8mEJev1Pea3UfL3bybzj8AxrQOScUQ/viewform?authuser=0
12.05-
12.50
5Укр. мова Відмінювання дієприкметників. Переглянути відео за покликанням
Опрацювати параграф 22.
Домашнє завдання у відеоуроці.
https://www.youtube.com/watch?v=7j1v20LdFM813.10-
13.55
6Труд. навч.Підставка під чашку з фетру. https://www.youtube.com/watch?v=eJGXjX7wniU14.05-
14.50
7Фізкультура14.55-
15.40

Середа

24.11.2021 рік

Предмет Зміст роботи Синхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Укр. літ.Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять». Обов’язкове: прочитати розділ другий повісті, виконати 1-2 завдання на с. 108.
За бажанням: намалювати малюнки до першого розділу повісті.
Zoom-конференція 9.00-
9.45
2ІсторіяЗавдання в гугл класі9.55-
10.40
3ФізикаТема. Коливальний рух
1. Перекресліть таблицю із документа, заповніть її, скориставшись параграфом 12 підручника
2. Опрацюйте параграф 13 підручника з опорою на презентацію, складіть опорний конспект: що таке маятник? види маятників? математична модель маятника? характеристики коливального руху, їх позначення, одиниці вимірювання, формули на позначення? види коливального руху?
3. Розібрати та записати у зошит розв’язки кількісних задач із прикріпленого документа
https://docs.google.com/document/d/1YuHR9uc1qbW5ocZFNTKHcMTXoj4Sjv2F/edit?usp=sharing&ouid=103221439199473969310&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/1wv6zH2RnbTNhBCtZ_M1ZpwqYudOWZRoD/edit?usp=sharing&ouid=103221439199473969310&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/document/d/1exDv2V5hbr9mrpEghMfght3aogrzFxC_/edit?usp=sharing&ouid=103221439199473969310&rtpof=true&sd=true
11.00-
11.45
4Фізкультура12.05-
12.50
5ІнформатикаЗавдання в гугл класі13.10-
13.55
6АлгебраТема: Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів
Розв`язати №570(І стопчик), 571
Zoom-конференція 14.05-
14.50

Четвер

25.11.2021 рік

Предмет Зміст роботи Синхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Біологія Тема Загальна характеристика типу хордові
1. Переглянути відеоурок
2.Опрацювати параграф  16
3. Записати  “Ознаки Хребетних”
https://www.youtube.com/watch?v=sGVWkT-YVN89.00-
9.45
2ГеометріяТема: Рівнобедрений трикутник та його властивості
Розв`язати № 203, 207, 223
Zoom-конференція 9.55-
10.40
3Фізкультура11.00-
11.45
4Укр. моваНаписання не з дієприкметниками.
Опрацювати параграф 23, виконати вправу 237.
Zoom-конференція 12.05-
12.50
5Географія 1. Опрацювати §21 (прочитати, усно відповісти на питання після параграфу)
2. Переглянути відеоурок (у гугл-класі)
Zoom-конференція 13.10-
13.55

П’ятниця

26.11.2021 рік

Предмет Зміст роботи Синхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Осн.здор.Опрацювати параграф 10, виконати письмово “моделюй-набувай життєвих навичок ” на сторінці 46.9.00-
9.45
2Фізика Лабораторна робота №5. Дослідження періоду коливань нитяного маятника.
1. Виконати лабораторну роботу за інструкцією на ст 90-91 підручника.
2. Підготувати звіт про виконання лабораторної роботи на подвійному листку.
9.55-
10.40
3АлгебраТема: Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів
Розв`язати №573(1, 2), 575, 583(1,2), 586(1)
Zoom-конференція 11.00-
11.45
4Муз. мист.12.05-
12.50
5Зар. літ.Завдання в гугл класі13.10-
13.55
6Обр. мист.14.05-
14.50

Понеділок

08.11.2021 рік

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Геометрія Тема: Перша та друга ознаки рівності трикутників
Опрацювати п.8, переглянути відео
Zoom-конференція/
https://www.youtube.com/watch?v=6HdFFgZxmTU
9.00-
9.45
2Зар. літ. Тема. А. Марґул-Шпербер  «Про назву концтабору Бухенвальд»
Завдання в гугл класі
9.55-
10.40
3Англ. моваЗавдання в гугл класі Zoom-конференція 11.00-
11.45
4Історія Тема. Київська Русь за перших князів.
1. Опрацювати параграф 3, п. 4, 5; параграф 4.
2. Підготуватися до самостійної роботи (тести).
12.05-
12.50
5Укр. мова Підготуватися до контрольної роботи, повторити тему «Дієслово», виконати вправу 166.
Додатково (за бажанням на вибір)
Скласти лінгвістичну казку про дієслово.
Скласти запитання до вікторини «Все про дієслово».
Удосконалити написаний у класі діалог чи монолог «В осінньому лісі», «Цей ліс живий», уживши якомога більше дієслів.
Zoom-конференція 13.10-
13.55
6Укр. літ. Вивчити “Заповіт” Т.Шевченка напам‘ять
Додаткове завдання:
1.Підготувати повідомлення про перепоховання Т. Шевченка на Чернечій горі.
2.Створити постер.
Zoom-конференція 14.05-
14.50

Вівторок

09.11.2021 рік

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Англ. моваЗавдання в гугл класі Zoom-конференція 9.00-
9.45
2Хімія Завдання в гугл класі Zoom-конференція 9.55-
10.40
3Географія 1. Опрацювати §15
2. Переглянути відеоурок та виконати тестові завдання (у гугл-класі)
Zoom-конференція 11.00-11.45
4Біологія Тема Практична робота. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя комах
1. Переглянути презентацію
2. Виконати практичну
https://drive.google.com/file/d/1upNugyKMg0YMq2RMt8w3MsQvCPP4-HLT/view?usp=drive_web&authuser=012.05-12.50
5Укр. моваКонтрольна робота з теми «Дієслово». Повторити параграфи 3-17. Zoom-конференція 13.10-13.55
6Труд. навч. Виготовлення сердечка в техніці «айріс  фолдінг». https://www.youtube.com/watch?v=cM4n8HdNRRw14.05-14.50
7Фізкультура14.55-15.40

Середа

10.11.2021 рік

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Укр. літ.1.Прочитати повість А. Чайковського «За сестрою».
2.Дати відповіді на запитання (с. 99)
Zoom-конференція 9.00-
9.45
2Історія Тема. Середньовічне європейське суспільство.
1. Опрацювати параграф 9.
2. Скласти опорний конспект.
9.55-
10.40
3Фізика Розв’язування задач.
1.Повторити параграфи 6-9  підручника.
2.Перевірити себе за питаннями із документа.
3.Виконайте вправу  на встановлення відповідності  “Механічний рух. таблиця”.
4.Розібрати задачі із презентації
5.слайд 6(задача 1), слайд 8  (задача 3), слайди 10, 11  (задача 4)
https://docs.google.com/document/d/1F-ceCVIBAYcrr8B1Jc0byGDhe-NFYYEN/edit?usp=sharing&ouid=103221439199473969310&rtpof=true&sd=true

https://learningapps.org/14475908

https://drive.google.com/file/d/1f6KzE18DDMRO9h6Ctzduw6tAY-jBOhLW/view?usp=drive_web&authuser=0
11.00-
11.45
4Фізкультура12.05-
12.50
5Інформатика13.10-
13.55
6АлгебраТема: Різниця квадратів двох виразів
Опрацювати &15, переглянути відео
Розв`язати №536, 538
Zoom-конференція/
https://www.youtube.com/watch?v=ch8FiUoBD4Y
14.05-
14.50

Четвер

11.11.2021 рік

ПредметЗміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Біологія Різноманітність комах
1 Опрацювати  §12
2  Виконати тести
Zoom-конференція 9.00-9.45
2ГеометріяТема: Перша та друга ознаки рівності трикутників
Опрацювати п.8, переглянути відео
Розв`язати № 168, 169, 167
Zoom-конференція/
https://www.youtube.com/watch?v=6HdFFgZxmTU
9.55-10.40
3Фізкультура11.00-11.45
4Укр. моваДієприкметник як особлива форма дієслова. Опрацювати параграф 18, виконати вправу 177. Zoom-конференція 12.05-12.50
5Географія 1. Опрацювати §16, 17
2. Переглянути відеоурок та виконати тестові завдання (у гугл-класі)
13.10-13.55

П’ятниця

12.11.2021 рік

Предмет Зміст роботиСинхронне навчання/
Асинхронне навчання
Час роботи
1Осн. здор.Завдання в гугл класі9.00-
9.45
2ФізикаТема. Нерівномірний рух.
1. Опрацювати параграф 11 підручника з опорою на відео.
2. Усно відповісти на питання підручника.
3. Розібрати розв’язок задачі із п.4 параграфа 11, записати його в зошит.
https://youtu.be/y2VVSdyOK9A9.55-
10.40
3АлгебраСамостійна робота в гугл класі11.00-11.45
4Муз. мист. 1.Олейнікова «Музика слова» – розучування І і ІІ музичної фрази.
2.Паганіні «Каприз №24» – слухання.
3.Написати повідомлення про творчість композитора Паганіні.
https://youtu.be/ht4hLm0M6NM

https://www.youtube.com/watch?v=nYbzMupFrnA
12.05-12.50
5Зар. літ. К. І. Галчинський  «Пісня про солдатів Вестерплятте».
Завдання в гугл класі
13.10-13.55
6Обр. мист.Перегляньте відео.Зверніть увагу,
які є різновидності декоративного розпису, за чим розрізняють розпис.
Користуючись поетапною інструкцією із відео виконайте декоративний розпис.
https://www.youtube.com/watch?v=4rTZ9yU3hR8&ab_channel=Що%3FДе%3FЯк%3FНавіщо%3FЧому%3F14.05-14.50

Завдання на 05.11.2021 р.

Фізика

Тема. Розв’язування задач.

  1. Пройдіть тестування за гугл формою.

https://forms.gle/Yp8P7beBpEL9fgRv7


2. Сьогодні будемо вчитись читати графіки. Працюємо так:
– опрацьовуємо кожен документ відповідно до нумерації:
“1_Графік швидкості”, 2_Графік шляху”, “3_Графік координати” ;
– розгортаємо документ, спочатку з документа розбираєте зразки розв’язків задач (усно), потім за зразком самостійно  розв’язуєте задачу, умова якої міститься в цьому ж документі (ця робота письмова, виконується в робочому зошиті).

Таким чином працюєте з документами:

“1_Графік швидкості”

https://drive.google.com/file/d/1ZAEQBQ-KBwRQgp2Ry4DJLVRqRNu2gQGr/view?usp=drive_web&authuser=0

 “2_Графік шляху”

https://drive.google.com/file/d/1RvFQBW_2Lfey9x2yBoS-ivI5Y9OaHwP2/view?usp=drive_web&authuser=0

з документа “3_Графік координати”  виписуєте зразки розв’язків задач і  розбираєте їх

https://drive.google.com/file/d/1YRYlFuYOyX0BQtIYUfGxdNek6qo0mMoa/view?usp=drive_web&authuser=0

3. Пересилаєте лише фото самостійно розв’язаних задач, а не всього конспекта.

Навчальна інформація у гугл класі

Алгебра

Розв`язати №501, 504

Зарубіжна література

Історичний колорит твору та  засоби його створення

  1. Запишіть у  зошит  визначення  «історичний  колорит»  та  приклади  його  відображення  у  творі  (таблицю).

Історичний колорит— наявність у творі, сцені чи описів, а також у мові персонажів прикмет історичного минулого. Це імена історичних героїв, описи старовинних звичаїв, згадки про історичні події тощо.

Екзотизми Події та імена національної історії Власні імена в романі Національні особливості зовнішності Предметні символи
Соціальні стани: рицар, йомен, рицар-храмівник, раб, магістр, капелан; назви грошей: цехіни; назви традицій: бенкет, рицарський турнір; будівлі: замок битва під Гастінгсом 1066 р. Вільгельм Завойовник, Гарольд, хрестові походи Річард Левове Серце, принц Джон Річард,  Джон, Седрік, Гурт,  Вамба, Локслі, Бріан де Буагільбер, Фрон-де-Беф, де Брасі, Бомануар, Ельгіта, Гудольрік, Альберт Мальвуазен сакси: довгий плащ; Ребекка: накидка з перського шовку, страусова пір’їна, тюрбан, намисто Ровена: ладанка, браслети Ріг,  сурми
  • У кожному ряді  знайди зайве слово та випиши  його.
  • Ричард – похід – король – Франція
  • Пілігрим – лицар – норман – Айвенго
  • Храмовник – Божий суд – Фрон де Беф – Ребекка
  • Саксонець – опікун – полон – хрестовий похід
  • Королева краси – Моріс де Брасі – Ребекка – вірність
  • Самопожертва – лікарка – Ровена – Ребекка
  • Кмітливість – блазень – Гурт – Вамба
  • Високий  рівень  (за  бажанням).  Написати лист героєві роману: “Я хочу тобі сказати…”

Музичне мистецтво

Тема : Коваль «Балада про Крути» – розучування І і ІІ музичної фрази.

«Карнавал Ріо-де-Женейро» – слухання.

Завдання на 04.11.2021 р.

Біологія

Тема Будова комах

1. Переглянути відеоурок за посиланням  

2 Записати короткий конспект 

3. Опрацювати §11

Геометрія

Опрацювати п.7, переглянути відео

Розв`язати № 132, 135, 136

Українська мова

Тема «Дієслово». Виконати письмово вправу 159 (с.54)

Географія

1. Опрацювати §13

2. Переглянути відеоурок та виконати завдання (у гугл-класі)

Завдання на 03.11.2021 р.

Історія

Тема. Київська Русь за перших князів.

1. Опрацювати параграф 3, п. 4-5 і параграф 4.

2. Підготуватися до самостійної роботи.

Фізика

Тема. Графіки рівномірного руху

  1. Опрацюйте параграф 10 підручника з опорою на відео “Графіки рівномірного руху” Звернути увагу на такі питання:
    – вигляд  графіка швидкості, графіка шляху;
    – що можна визначити, знайти за графіком швидкості, графіком шляху.

2. З опорою на відео розберіть розв’язок  задачі 3 із вправи 10 підручника (ст 72).

Навчальна інформація у гугл класі

Алгебра

Опрацювати п.14, переглянути відео

Розв`язати №500, 502

Завдання на 02.11.2021 р.

Географія

1. Опрацювати §13

2. Переглянути відеоурок та виконати завдання (у гугл-класі)

Українська мова

Способи творення дієслів. Опрацювати параграф 16, виконати вправу 157.

Біологія

Тема Різноманітність і значення павукоподібних

1. Переглянути відеоурок за посиланням: 

2. ПОВТОРИТИ   §10

3. Виконати тести 

Трудове навчання

Виготовлення сердечка в техніці «айріс  фолдінг».

Завдання на 01.11.2021 р.

Геометрія

Опрацювати п.7, переглянути відео

Розв`язати № 137, 139, 140

Історія

Тема. Зв’язок людини і природи.
1. Опрацювати параграфи 8.
2. Скласти опорний конспект. (7б.)
3. Виконати завдання. (4б.)
    Визначте позитивні і негативні чинники, що впливали на
життя людини в Середньовіччі. Поясніть кожен чинник (чому віднесли саме сюди).

Записати так:
Позитивні чинники:
1.
2.
3.
Негативні чинники:
1.
2.
3.

Українська мова

Безособові дієслова. Опрацювати параграф15, виконати вправу 149.

Українська література

Творчість Т.Г.Шевченка.

Вивчити напам’ять вірш «Мені тринадцятий минало».

Завдання на 23.10.2021 р.

Музичне мистецтво

Н. Май « На нашій Україні» – виконання пісні.

Жан-Батист Арбан «Карнавал у Венеціїї» – слухання.