
З метою формування природничої компетентності учнів, вироблення вмінь практично застосовувати здобуті знання на практиці, підтримки талановитих дітей, активізації позакласної роботи та творчої діяльності вчителів 03 по 14 лютого 2025 р. в нашому освітньому закладі проходила Декада природничо-математичних дисциплін. Метою заходів було: підвищити інтерес учнів до освітньої діяльності, формування наукового світогляду, розширення й поглиблення знань, умінь і навичок, а також виховання самодисципліни та самоорганізації. Впродовж 10 днів використовувались різні прийоми і форми організації діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів до вивчення географії, біології, хімії, фізики, математики, інформатики, сприяли розкриттю внутрішнього потенціалу школярів для формування компетентностей через упровадження інтерактивності та взаємодію з іншими галузями знань.
Декада розпочалася 3 лютого із розв’язування ребусів, кросвордів та загадок, що зацікавили учнів різновікових категорій насиченістю та різноманітністью завдань.
Програма заходів
4.02 – День фізики
- Гра-змагання «Фізика +» (7 класи)
- «Фізична естафета» (8 класи)
5.02 – День географії
- Інтелектуальна гра «Еврика!» (6 класи)
- Вікторина «Материки тропічних широт» (7 класи)
- Географічна мозаїка «Скарби України» (8 класи)
6.02 – День біології
- Гра «Слабка ланка» (8 класи)
- «Біологічний КВК» (7 класи)
- «Морський бій» (9 класи)
7.02 – День інформатики
Конкурс Ерудитів “Комп’ютерний світ” (7-А клас)
10.02 – День природознавства
- Інтелектуальна гра «Природа навколо нас» (5 класи)
- Інтелектуальне змагання «Земля – мій рідний дім» (6 класи)
11.02 – День хімії
- Вікторина «Чи знаєте ви хімію?» (7 класи)
- Розважально-пізнавальна гра «Мандрівка королівством Хімія» (8 класи)
- П’ятихвилинки «На хімічній хвилі» (9 класи)
12.02 – День математики
- «Математична вікторина» (5-А клас)
- «Математичний калейдоскоп» (вікторина) (5-Б клас)
- «Математичний крос» (вікторина) (6-А клас)
- Гра «Математика – це цікаво» (6-Б клас)
- «Математичні перегони» (7 класи)
- Гра-змагання «Хто перший?» (8 класи)
- «Найрозумніший» (9 класи)
13.02 – День дослідів і експериментів
- Година цікавих дослідів з фізики «Досліджую! Розумію! Знаю!» (5-Б, 6 класи)
- Гра «Танграм» (складання фігур) (5-А клас)
14.02 – Квест з природничо-математичних предметів «Відчуй дивосвіт науки..»
Нетрадиційність форм проведення заходів під час декади природничо-математичних наук, добровільна участь у ній, відсутність жорстких обмежень у часі дають змогу педагогу та учням досягти вагоміших результатів, ніж на звичайному уроці. Адже масовим заходам властиві піднесеність, урочистість, яскравість. Вони залишають значний слід у свідомості й почуттях дітей, відтак мають велику освітню та виховну цінність.